به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد سه شنبه شب در دیدار اعضای شورای اداری و تامین این شهرستان با فرمانده و کارکنان سپاه انصارالحسین (ع) شهرستان به مناسبت روز پاسدار افزود: دشمنان کوردل احساس کردند که با چنین حرکات احمقانه می توانند باعث تفرقه بین مردم و مسئولان شوند اما به کوری چشم آنها یک بار دیگر همدلی و وحدت ملت بیشتر شد.
وی اظهارداشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بواسطه حفاظت از دستاوردهای و خدمت رسانی بی شائبه به مردم خشم دشمنان را برانگیخته است.
فرماندارگناوه گفت: درپی اقدام نابخردانه رئیس جمهوری آمریکا پویش همگانی من یک پاسدار در کشور راه افتاد و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، رئیس جمهوری و سران قوای سه گانه به حمایت از این نهاد مقدس برخاستند.
وی افزود: دشمنان بدانند اگر وحدت و اتحاد ناگسستنی ملت مورد حمله قرارگیرد همه پشت سر ولایت و رهبری معظم انقلاب قرار خواهیم گرفت و از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی که حاصل خون شهدای گلگون کفن است، جانانه دفاع می کنیم.
فرماندار گناوه گفت: گر چه تضارب آرا و اختلاف سلیقه‌ها وجود دارد اما افتخار همه ما این است که به عنوان پاسداران انقلاب اسلامی از ارزش‌ها و دستاوردهای نظام مقدس اسلامی دفاع می‌کنیم.
وی بیان کرد: تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه همانند قبل از سپاه حمایت و پشتیبانی و آماده هرگونه کمکی به این نهاد هستند.
امام جمعه گناوه گفت: اگر تاریخ باشکوه انقلاب اسلامی را ورق بزنیم خواهیم دید که تاریخ سپاه با تاریخ انقلاب گره خورده همواره از قربانیان تروریست بوده اند.
حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: امروز نقش برجسته، ارزنده و بی نظیر و بی بدیل سپاه پاسداران درحفاظت از انقلاب و نظام و ولایت بر هیچکس حتی دشمنان مخفی و پوشیده نیست.
وی با بیان اینکه خدمات و عملکرد سپاه پاسداران باعث خباثت دشمنان و در راس آنها آمریکای تروریست پرور شد، گفت: در آستانه روز پاسدار، دشمن بار دیگر خباثت خود را نشان داد و این نهاد مقدس را که خدماتش در داخل و خارج بر همگان آشکار است، تروریست نامید.
وی گفت: سپاه پاسداران در همه عرصه ها حضوری پررنگ داشته و هم اکنون نیز که چندین استان کشور دچار سیل زدگی است در کنار سایر قوای مسلح و مردم وقت خود را برای کمک رسانی و خدمت به هموطنان وقف کردند.
امام جمعه گناوه اظهارداشت: دشمنان به خاطر شکست در داخل و خارج از مرزها کینه خود را با تروریستی نامیدن سپاه ابراز کردند اما با الطاف الهی و ثمره خون شهدا، خباثت‌های معاندان و دشمنان انقلاب باعث محبت و دوستی بیشتر مردم نسبت به این نهاد مقدس شد.
وی افزود: نمایندگان ملت نیز با همه تفکرات و حزب‌ها و سلیقه‌ها در مجلس شورای اسلامی با لباس مقدس سپاه از این نهاد دفاع کردند و این حرکت که نشانه وحدت تمام دلسوزان انقلاب و حافظان انقلاب است را باید تبریک گفت.
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه گفت: بر اساس نص صریح قانون از ابتدای انقلاب دفاع از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی بر عهده سپاه پاسداران گذاشته شده است و دراین مسیر موفق عمل کرده است.
سرهنگ یاسین اکبا افزود: مردم پشتوانه عظیم سپاه پاسداران هستند که درعرصه‌های مختلف امنیتی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی حمایت خود را همیشه به اثبات رسانده اند.
وی اظهارداشت: دشمنی دشمنان که امروز بیش از پیش علیه سپاه هویدا شده بخاطردستاوردهای عظیمی است که این نهاد به پشتوانه مردم و مجاهدت های گمنام درعرصه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و سیاسی به دست آورده است.
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه بیان کرد: ماحصل دستاوردهای سپاه پاسداران باعث شد که استکبار جهانی این نهاد مقدس را نماد تروریست معرفی کند اما همه شاهد بودیم که نمایندگان مجلس شورای اسلامی، رئیس جمهوری و سران قوای سه گانه و مردم حمایت قاطعانه خودرا از سپاه ابراز داشتند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.