به گزارش ایرنا، ابوذر دهدار روز دوشنبه درنشست شورای شهر بوشهر افزود:راه‌اندازی سامانه شفاف سازی شورا در یک ماه آینده و همچنین الکترونیکی شدن فرایند رای گیری برای مصوبه ها از مهمترین برنامه‌های در دستور کار شوراست که بزودی محقق می شود.
وی یادآورشد:همه اعضا به دنبال این هستند که امسال را متفاوت‌تر و البته با روحیه خدمات مضاعف ‌تری به مردم دنبال کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: از اصحاب رسانه، شهروندان و افراد مشارکت جو نیز انتظار است در توسعه، عمران و آبادنی شهر بوشهر سهیم باشند و بین خود و شورا فاصله ای نبینند.
دهدار گفت: در ارتباط با نقدهای سازنده نیز انتظار می رود هر گونه نقدی همراه با پیشنهاد باشد تا مدیریت شهری بتواند بخوبی آنها را بکار گیرد.
رئیس شورای اسلامی بوشهر اظهارداشت: اعضا شورای شهر هم پیمان شده تا با یک رویکرد قانون محوری، به شکل علمی و میدانی به بررسی لوایح بپردازند تا بتوانند نقشی اساسی در توسعه شهری داشته باشند.
دهدار تصریح کرد: همچنین تمام دستورهای نشست شورا براساس قانون 2 هفته قبل از برگزاری برای اعضای شورا اطلاع رسانی می‌شود مگر در موارد اضطراری تعریف شده طبق قانون و مصوبه هایی که فرمانداری برای ما اعلام می‌کند که خارج از نوبت بررسی می‌شود.
رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر ادامه داد: تمام کمک‌ها و مساعدت‌ها بر اساس ماده 16 و 17 براساس قانون در اختیار شورا و شهرداری با نظارت مناسب امسال ادامه می‌یابد.
وی در ارتباط با تاخیر در بهره برداری از چرخ فلک بوشهر نیز گفت: نظارت‌های متناوب و متوالی اداره کل استاندارد استان بوشهر و برنامه ریزی برای امنیت مضاعف کابین‌های چرخ فلک منجر به تاخیر در این پروژه شده است.
دهدار همچنین با قدردانی از زحمات شهردار و کارکنان شهرداری در ایام نوروز امسال تصریح کرد: هرچند نقدهایی نیز وجود دارد اما در مجموع ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که امسال را به نسبت سنوات گذشته موفق تر عمل کردیم.
وی اظهار داشت: در نشست آینده با دعوت از شهردار بندر بوشهر فعالیت‌های شهرداری، چالش‌ها و نقاط مثبت کاری در ایام تعطیلی های نوروز بررسی شود.
دهدار گفت: امسال نهضت آسفالت معابر شهر بوشهر با اعتباری افزون به 100 میلیارد ریال آغاز می‌ شود.
وی افزود: پیش بینی می شود این میزان اعتبار مشکل بخش عمده‌های از کوچه‌های خاکی و یا دارای آسفالت نامرغوب را ساماندهی کند.
دهدار همچنین با اشاره به جاری شدن سیل و مشکلات مردم در مناطق سیل ‌زده اظهار داشت:مردم ایران و به خصوص شهر بوشهر بار دیگر نوع دوستی خود را در جریان این حادثه نشان دادند به گونه‌ای که افراد حقیقی و حقوقی با تمام ظرفیت‌های خود برای کمک به سیل زدگان بسیج شدند.
7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.