ماشاالله احمدی روز پنجشنبه درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: بمنظور خدمات دهی هرچه بهتر به میهمانان نوروزی در تعطیلات نوروز امسال ، شهرداری مشکلات و نواقصات سال گذشته را بخصوص در نقاط پرتراکم بررسی و در برطرف کردن آنان اقدام شده است .
شهردار گناوه یکی از مشکلات سال های گذشته را کمبود آب در نقاط شلوغ و محل اسکان گردشگران در این شهر عنوان کرد و گفت: بدین منظور 5 مخزن هوایی 10هزار لیتری در ساحل و دیگر نقاط پر گردشگر توسط شهرداری نصب شده است.
وی افزود: همچنین امسال 120 چشمه سرویس بهداشتی و 40 چشمه حمام به چشمه های قبلی اضافه شد.
وی یادآورشد: هم اینک مجموع سرویس های بهداشتی به 560 و حمام به 160 چشمه رسیده و 12 خودرو لجن کش نیز برای تخلیه فعال هستند.
شهردار گناوه اظهارداشت: در اجرای تسهیل در تردد مردم و میهمانان نوروزی و روان سازی ترافیک سه پارکینگ جدید در خیابان ساحلی، بلوار خلیج فارس محوطه دانشگاه آزاد و چهارراه توپ در نظر گرفته شده است.
وی گفت: نصب 5 المان جدید در بوستان های معلم، هنرمندان و خور، ورودی گناوه و قاب تصویری برای گرفتن عکس یادگاری توسط گردشگران در ساحل از دیگر عملکرد شهرداری است.
احمدی ادامه داد: بمنظور نظافت و جمع آوری بموقع پسماندها در نقاط شلوغ شهر از جمله ساحل و بازار 150 نیروی خدماتی و پاکبان جدید به مجموع نیروهای قبلی اضافه و به 310 نفر رسیده و علاوه بر آن 50 مخزن بزرگ فلزی زباله به مخازن موجود اضافه شده است.
وی گفت: شهرداری در کنار فعالیت های عمرانی، 30 برنامه فرهنگی، مذهبی و ورزشی بمنظور بهره مندی شهروندان و میهمانان نوروزی در طول تعطیلات نوروز اجرا می کند.
شهردار گناوه یادآورشد: افزایش تعداد نمازخانه ها ، برگزاری هفت شب جنگ شادی با رعایت شئونات اسلامی، مسابقه پنالتی و والیبال از دیگر فعالیت های شهرداری در تعطیلات نوروز امسال است.
وی یادآورشد: بمنظور خدمات رسانی به هموطنان تمام نیروهای شهرداری از 20 اسفند سال گذشته تا 20 فروردین 98 تمام مرخصی نیروها لغو و در آماده باش کامل بسر می برند و بصورت شبانه روزی مشغول وظایف محوله هستند تا هموطنان با خاطره خوشی این دیار را ترک کنند.
شهر گناوه مرکز شهرستان گناوه با 70 هزار نفر جمعیت در شمال استان بوشهر از نقاط گردشگرپذیر جنوب کشور است.
6164/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.