پیام مساعدی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در طول روز غبار محلی و گاهی افزایش ابر و طی ساعاتی از شب و صبح پدیده مه در برخی نقاط استان پیش بینی می شود.
وی بیان کرد: بررسی نقشه های هواشناسی همچنین نشان دهنده برقراری شرایط جوی و دریایی آرام در استان بوشهر است.
مساعدی افزود: همچنین با ورود یک سامانه بارشی به استان از عصر روز شنبه تا اوایل روز سه شنبه به تناوب رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر یادآور شد: طی روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده به سبب وزش تندباد خلیج فارس مواج و متلاطم است.
مساعدی اظهار داشت: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر کمی تا قسمتی ابری گاهی همراه با غبار محلی،در برخی نقاط گاهی افزایش ابر و احتمال بارش خفیف باران، و فردا در برخی نقاط همراه با پدیده مه صبحگاهی پیش بینی شده است .
وی افزود: در این مدت جهت وزش باد متغیر و بطور غالب شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت هشت تا 30 و روی دریا گاهی تا 36 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.
مساعدی ادامه داد: ارتفاع موج دریا نیز 30 تا 90 سانتیمتر و دور از سواحل جنوبی استان گاهی تا 120 سانتیمتر پیش بینی می شود.
وی گفت: فردا ( روز جمعه )در بندر بوشهر مد اول دریا 04:43 دقیقه بامداد، جزر اول دریا 9:15، مد دوم دریا 16:10 دقیقه و جزر دوم دریا ساعت 22:39 خواهد بود.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.