به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز دوشنبه دردیدار با مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور افزود: در شرایط کنونی که کشورتوسط دشمنان با تحریم های ظالمانه و ناعادلانه مواجه است، دراین شهرستان می توان با روی آوردن به اقتصاد دریا محور گام های خوبی برداشت.
وی اظهارداشت: ستاد خدمات سفر این شهرستان با داشتن چندین کمیته گردشگری دریایی را فعال کرده و باعث شده در چندسال اخیر تلفات دریایی کاهش یابد.
فرماندار گناوه گفت: این شهرستان دارای 2 بندر فعال گناوه و ریگ است که طرح بندر جدید ریگ کلنگ زنی شده و امیدورایم با همکاری سازمان بنادر و دریانوردی اجرا و تکمیل شود.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور گفت: گناوه در نوار ساحلی جنوب کشور، بدلیل موقعیت خاص گردشگری و تجاری روند روبه رشدی داشته است و همکاران این مجموعه در شهرستان تلاش کردند ترددهای دریایی را ساماندهی کنند.
محمد راستاد افزود: شکل فضای فیزیکی و شیب ساحل گناوه به گونه ای است که امکان احداث یک اسکله مناسب وجود ندارد و قایق های تفریحی روی بستر قرار می گیرند.
وی گفت: توجه به نظم لازم در ترددهای جت اسکی، قایق های تفریحی دریایی و شناکردن هموطنان در ساحل گناوه در زمان تعطیلات نوروز ضرورت دارد که در این زمینه همکاری همه مجموعه ها و نظارت مستمر لازم است.
بندر گناوه از بنادر فعال تجاری استان بوشهر و گردشگرپذیر کشور است.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.