به گزارش ایرنا، ناصر پور علی فرد روز شنبه در نشست مجمع انتخابات هیات بدن سازی و پرورش اندام استان بوشهر افزود: مربیان این باشگاه باید در تجویز مکمل ها و پروتئین ها دقت لازم را در استاندارد بودن آن داشته باشند زیرا در صورت تجویز مکمل های غیراستاندارد باشگاه های متخلف پلمپ می شوند.
وی اظهارداشت: باتوجه به جایگاه مطلوب رشته بدن سازی و پرورش اندام کشور در سطح دنیا اکنون دغدغه فدارسیون قهرمان شدن نیست بلکه دغدغه اصلی پاک سازی باشگاه ها از موادنیروزای غیراستاندرد همچنین سایر موارد مرتبط با توسعه کمی و کیفی باشگاه هاست.
پورعلی فرد یادآورشد: این فدراسیون در رتبه بندی اخیر در بین 87 فدراسیون جهان به عنوان فدراسیون برتر انتخاب شد که این نشان از رویکرد مثبت پیش گرفته شده از سوی فدراسیون بدن سازی و پرورش اندام ایران است.
رئیس فدراسیون بدن سازی و پرورش اندام گفت: مربیگری کار با دستگاه های ورزشی نیز در حیطه فدراسیون همگانی است و مربیان زیرمجوعه فدراسیون بدن سازی و پرورش اندام حق فعالیت در این زمینه را ندارند.
پورعلی فرد یادآورشد: شمار باشگاه های فعال در زمینه ورزش بدن سازی و پرورش اندام کشور 12 هزار و شمار ورزشکاران بیمه شده این رشته نیز 200 هزار نفر است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز گفت: نخستین خواسته از رئیس جدید هیات بدن سازی و پرورش اندام این استان ایجاد فضای صمیمیت در بین مجموعه است.
احمد بهروزیان فرد افزود: رویکرد حمایتی از باشگاه های فعال و همچنین قهرمان پرورش اندام و بدن سازی در استان بوشهر نیز باید بصورت عادلانه باشد.
وی یادآورشد: هر چند استان بوشهر از لحاظ زمانی فاصله زیادی تا مرکز دارد ولی با این وجود انتظار حمایت ویژه فدراسیون از ظرفیت های موجود در استان بوشهر امری طبیعی است.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.