به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز سه شنبه در بازدید مشترک همراه با شورا و شهرداری از ساحل بندر بوشهر افزود: حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای ساخت و ایجاد مراکز تفریحی و گردشگری ضروری است و از دستگاه‌های ذیربط انتظار داریم همکاری لازم را در این زمینه انجام دهند.
وی بیان کرد: تسهیل‌گری دستگاه‌های ذیربط در ساخت شهربازی استاندارد و هتل پنج ستاره در بندر بوشهر نیز باید مورد اهتمام جدی واقع شود.
گراوند اظهار داشت: از شهرداری و شورای اسلامی بوشهر نیز انتظار داریم شرایط لازم برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در ساحل بوشهر را فراهم کنند.
استاندار بوشهر ادامه داد: شهرداری بوشهر با توجه به اینکه در آستانه عید نوروز قرار داریم برای استقبال و پذیرایی از گردشگران نوروزی آمادگی کامل داشته باشد.
وی افزود: در این ارتباط شهرداری علاوه بر شناسایی مشکلات و نقاط ضعف نوروز سال گذشته باید امسال آمادگی 100درصدی برای استقبال و پذیرایی از گردشگران خارجی را نیز داشته باشد.
در حاشیه این بازدید شهردار و رئیس شورای اسلامی بوشهر نیز توضیح های لازم در زمینه آمادگی شهرداری برای استقبال و پذیرایی از گردشگران داخلی و خارجی ارائه کردند.
7212/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.