به گزارش ایرنا، مهرداد ستوده روز دوشنبه در نشست ستاد تسهیلات سفر استان بوشهر افزود:
اداره کل بنادر و دریانوردی استان در راستای توسعه زیرساخت های گردشگری دریایی نسبت به ساماندهی شناورهای تفریحی و گردشگری هماهنگی های مورد نیاز را انجام دهد.
وی بیان کرد: ساحل از جمله ظرفیت‌های مهم گردشگری استان بوشهر است که جذابیت و متقاضیان زیادی برای استفاده از تفریح های دریایی دارد.
معاون امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: با توجه به تجربه موفق نوروز گذشته و کسب رتبه سوم استان در بخش جذب گردشگر راهکارهای لازم برای برطرف کردن مشکلات مناطق گردشگری ارائه شده است.
ستوده اضافه کرد: استان بوشهر در عرصه صنعت توریسم جایگاه خود را در کشور یافته و در این راستا امسال ستاد تسهیل خدمات سفر استان بوشهر از اردیبهشت آغاز بکار کرد.
وی یادآور شد: در راستای توسعه طرح‌های گردشگری در شهرها، روستاها و مناطق عشایری، طرح بوشهر توریسم 2022 تدوین و از آن رونمایی شد.
ستوده افزود: با هماهنگی دفتر روستایی استانداری و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در راستای توسعه بوم گردی، اقامتگاه‌های گردشگری در روستاهای استان بوشهر ایجاد شد.
وی گفت: برای ایجاد کمپ‌های گردشگری، شهرداران استان بوشهر نسبت به تامین زیرساخت‌های لازم در زمینه آب، برق، مخابرات، فیبرنوری، سرویس بهداشتی و دیگر امکانات مورد نیاز اقدام کنند.
7212/6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.