به گزارش ایرنا، نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه بوشهر روز پنجشنبه در این آئین گفت: نیروهای مسلح یکی از مولفه‌های اقتدار یک نظام به شمار می آیند.
آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی به عنوان یکی از ارکان نظام به خوبی از دستاورد‌های انقلاب حراست کردند.
وی اظهارداشت: در کنار نیرو‌های مسلح مردم کشورمان نیز از جمله سربازان بزرگ نظام به حساب می آیند که از دستاورد‌های انقلاب و نظام محافظت می کنند.
امام جمعه بوشهر یادآورشد: این نمایشگاه بخشی از توانمندی‌های بزرگ ارتش جمهوری اسلامی و نیرو‌های مسلح را در حوزه‌های سخت افزار، نرم افزار و اجرای طرح‌های نوین نظامی در معرض نمایش گذاشته است.
صفایی بوشهری گفت: نیرو‌های مسلح، نیرو‌های حفاظت از اقتدار نظام و باعث صلح و آرامش هستند و امنیتی که با تلاش نیرو‌های مسلح در کشور برقرار است، باعث شده زیرساخت‌ها توسعه یابد.
وی اضافه کرد: با هدایت فرمانده کل قوا به زودی به خودکفایی لازم در تولید علم و محصولات دانش بنیان دفاعی خواهیم رسید و مرجع تامین همه نیاز‌های نیرو‌های مسلح در ایران ومنطقه خواهیم شد.
فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر نیز گفت: امروز ارتش و سپاه بخشی از توانمندی های خود را با هدف انتقال پیام همبستگی و هم افزایی در نمایشگاه اقتدار هوایی به نمایش گذاشته اند.
سرهنگ خلبان علی اکبر طالب زاده افزود: این نمایشگاه به منظور آشنایی شهروندان بوشهری با هدف نمایش اقتدار هوایی کشور برگزار شده است.
طالب زاده اضافه کرد: نمایشگاه اقتدار هوایی از امروز تا 21 بهمن برپاست و بازدید از آن برای عموم آزاد است.
6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.