به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی سه شنبه شب در همایش طلایه داران فجر 40 افزود: مشکلات خانوادگی و معضلات جامعه به دلیل فاصله گرفتن از زندگی و شیوه و روش حضرت زهرا (س) است.
وی اظهارداشت: وصیت نامه حضرت زهرا(س) به عنوان اسوه و الگوی برای جامعه بشری و همه مسلمان باید از آن پند گرفته و در بین آحاد مردم و خانواده ها تبیین و ترویج شود.
امام جمعه گناوه گفت: امانت، صداقت و اطاعت سه محور اصلی در وصیت نامه حضرت زهرا (س) است که اگر مردم در زندگی خود به آن عمل کنند بسیاری از آسیب های جامعه حل می شود.
وی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران نشات گرفته از انقلاب نبوی و علوی است و اگر بخواهیم که این شجره طیبه از شر توطئه ها و فتنه گران محفوظ بماند باید با وحدت و انسجام درهمه صحنه ها حضور داشته باشیم.
رکنی حسینی افزود: ولایت پذیری و همراهی حضرت زهرا (س) نسبت به امیرالمومنین (ع) از نکات مهم زندگی ایشان است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.
وی با اشاره به تقارن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه گفت: اگر الطاف الهی و عنایت حضرت زهرا (س) نبود این انقلاب به چهل سالگی نمی رسید.
امام جمعه گناوه بیان کرد: دشمنان انقلاب در برهه کنونی علیه ملت غیور ایران که شیفته مکتب و کوثر ولایت فاطمی است شدیدترین تحریم ها را اعمال کرده اما به برکت نام حضرت زهرا (س) تمامی این توطئه ها یکی پس از دیگری نقش بر آب خواهد شد.
وی گفت: امروز مقام معظم رهبری، سکاندار کشتی انقلاب از نسل کوثر فاطمه، افتخار جهان اسلام و کشور و ادامه دهنده راه و مکتب فاطمی است
وی ادامه داد: امروز دشمن با توطئه های مختلف فرهنگی، اقتصادی سعی در دور کردن جوانان و مردم از اسلام و باورهای اعتقادی و اهل بیت (ع) و فاصله گرفتن از کوثر زلال نبوت دارد.
امام جمعه گناوه افزود: انقلاب اسلامی ایران نشات گرفته از انقلاب نبوی و علوی است و اگر بخواهیم این شجره طیبه از شر توطئه ها و فتنه و فتنه گران محفوظ بماند باید با وجود همه مشکلات در همه صحنه ها حضور داشته باشیم.
وی اظهارداشت: ملت غیور ایران اسلامی با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن یک بار دیگر پاسخ دندان شکنی به یاوه گویی های دشمنان خواهند داد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.