سرهنگ یوسف یزدان پناه روز سه شنبه درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: در یکی از این حوادث یک دستگاه خودرو پژو پارس از مسیر منحرف و در حین واژگونی به 2 عابر پیاده برخورد کرد که یکی از آنان فوت و دیگری مصدوم شد.
وی اظهارداشت: در 2 حادثه دیگر نیز 2 خودرو واژگون که یک نفر از سرنشینان آنها مصدوم شد.
فرمانده پلیس راه گناوه گفت: علت این حوادث 50 درصد رانندگان بدلیل تخطی از سرعت مطمئنه و 50 درصد نیز نقص در راه و راهداری بوده است.
رئیس جمعیت هلال احمر گناوه اظهارداشت: نیروهای این جمعیت در سه حادثه روی داده بمحض اطلاع به محل حادثه حضور یافته و به کمک آسیب دیدگان شتافتند.
عبدالعلی صیادی افزود: در یکی از این حوادث یک دستگاه خودرو پژو پارس به پایه برق برخورد که یکی از سرنشینان آن بدلیل شکستگی مهره ستون فقرات به بیمارستان اعزام و سرنشین دیگر سرپایی مداوا شد.
وی گفت: در حادثه دوم در حین برگشتن نیروهای امداد ونجات از بیمارستان یک خودرو سمند نیز منحرف که سرنشینان آن معاینه و با اخذ رضایت از سلامتی خود مرخص شدند.
رئیس جمعیت هلال احمر گناوه اضافه کرد: باتوجه به مشکلات ایجادشده در محور و آبگرفتگی ناشی از بارندگی به منظور پیشگیری از حوادث مشابه یک تیم کنترل ترافیک از پایگاه به همراه دستگاه های مرتبط برای راهنمایی رانندگان مستقر شدند.
بزرگراه گناوه به دیلم بطول 61 کیلومتر از راههای ارتباطی مهم شمال استان بوشهر است.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.