به گزارش ایرنا، نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری در آئین یاد شده گفت: چنانچه بخواهیم نگاهی روشن به انقلاب اسلامی و دوران طاغوت داشته باشیم باید بگوییم حضرت امام خمینی(ره) موسی زمان ما بودند.
آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری افزود: در جامعه ای که ارزش ها به ضد ارزش تبدیل شده بود امام آمد و مردم را به سمت نور هدایت کرد.
وی ادامه داد: مقابل دشمنی که 40 سال است از صحنه انقلاب کنار رفته اما توطئه ها و دسیسه هایش تداوم داشته باید همواره ایستادگی کنیم.
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری افزود: در 2 سال اخیر شاهد جریانی از سوی دشمن هستیم که گاهی استعمار آمریکا و دشمن را بزک می کنند و همچنین برای اینکه مردم دشمن دیروز ملت را از یاد ببرند زندگی در غرب را به جامعه ما خوب نشان می دهند.
وی اظهار داشت: در این ارتباط تهیه تولیدات فاخر توسط صداوسیمای مرکز بوشهر در استانی که پیوند مردم با ولایت ودینداری ناگسستنی است می تواند نقشه دشمن را خنثی کند.
حسینی بوشهری گفت: در اوایل انقلاب امکانات چندانی نبود و با دست خالی به جنگ دشمن می رفتیم اما امروز می توانیم با قدرت با آنها مقابله کنیم.
مدیرکل صدا وسیمای مرکز بوشهر نیز گفت: مستندهای رونمایی شده برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان های دریای خدمت، ایران هسته ای، خورشید و خاک، در حصار دژ، گفتگو و ترکیبی با عنوان های کارنامه استانداران، رویش های انقلاب اسلامی، به عشق وطن و صبح انقلاب تولیدات سیمای مرکز بوشهر است.
سید حسین ناظر افزود: سامانه اطلاع رسانی زیرنویس، فجر خدمت، چلچله ها، لاله های خونین، پیام انقلاب، روزشمار انقلاب، بوتراب انقلاب و سمنبر انقلاب تولیدات صدای مرکز بوشهر، گزارش های مختلف توسعه و پیشرفت استان در حوزه خبر، چهل برگ زرین تولید فضای مجازی مرکز بوشهر، معرفی چهره های شاخص انقلاب اسلامی و وقایع نگار چهل ساله انقلاب اسلامی از دیگر عنوان های مستندهای کار شده برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب توسط واحد پژوهش مرکز بوشهر است.
وی اظهار داشت: در نه ماه گذشته 95.6 درصد مخاطبان نسبت به چهار برنامه رادیویی و پنج برنامه تلویزیونی ابراز رضایت کردند.
ناظر افزود: 70.6 درصد مخاطبان نیز در زمینه خبر در حد زیاد و خیلی زیاد ابراز رضایت کردند.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.