به گزارش ایرنا، اکبر توسلی دوشنبه شب در نشست شورای شهر بوشهر افزود: فعال سازی آرامستان جدید در تنگ سوم (یکی از محله های جنوبی شهر بوشهر) مطالبه ای بجا و ضروری است که در چند سال گذشته متوقف و مغفول مانده است.
وی بیان کرد: با توجه به پایان یافتن کار مطالعاتی آرامستان باید در نگاه خدمات شهری بوشهر مورد توجه قرار گیرد.
رئیس کمیسیون بودجه و برنامه شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: محله باغ زهرا بوشهر به عنوان یکی از محله های پرجمعیت شهر بوشهر اکنون فاقد زمین ورزشی و فضای سبز مورد نیاز است.
ندا عبدالله زاده افزود: در ارتباط با این معضل نطق های زیادی نیز در نشست علنی شورا شده ولی تاکنون تاثیرگذار واقع نشده است.
وی اظهار داشت: با توجه به اهمیت طرح ایجاد فضای سبز و زمین ورزشی در محله باغ زهرا انتظار است تا پیش از پایان سال نو اجرایی شود.
این عضو شورا یادآور شد: در شورای چهارم زمینی برای تحقق این مهم تملک شد ولی با این وجود با اعتراض برخی از شهروندان محله باغ زهرا روند کار متوقف شد و حال باید روند اجرای آن از سر گرفته شود.
عبدالله زاده افزود: در ارتباط با آسفالت کوچه های شهر بوشهر که بتازگی توسط واحد فنی امانی شهرداری شروع شده انتظار است کوچه هایی که ساکنان آنها همیاری را پرداخت کردند در الویت آسفالت قرار گیرد.
وی اظهار داشت: با توجه به افزایش سقف اختیارات مالی شهردار که به نوعی هموار کننده راه است، انتظار داریم سرعت بیشتری در حوزه خدمات عمران شهری بوشهر شاهد باشیم.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.