به گزارش ایرنا، سردار خلیل واعظی یکشنبه شب در جمع خبرنگاران افزود: 20 روز پیش مردی 53 ساله در روستای سرقنات دشتستان در نیمه های شب در حیاط منزلش با شلیک چندین گلوله از سلاح کلاشینکف از پشت بام همسایه به قتل رسید.
وی بیان کرد: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی دشتستان و تشکیل تیم ویژه ای بررسی این حادثه از چندین منظر آغاز شد.
واعظی اضافه کرد: با توجه به ارتباط مقتول با پرونده دستگیری چند متجاوز به عنف و سارق مسلح که حدود 6سال پیش منجر به اجرای حکم اعدام شده بود شایعاتی برای مرتبط کردن این حادثه با پرونده اعدام مطرح شد.
وی بیان کرد: برخی از افراد به امید انحراف مسیر تحقیقات پلیس و ایجاد مانع در کشف حقیقت آگاهانه به این شایعه ها دامن می زدند.
فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: تحقیقات میدانی، بررسی های علمی و هوشمندانه کارآگاهان دایره جنایی پلیس آگاهی دشتستان با جمع آوری ادله و مدارک مستتد علاوه بر اثبات بی اساس بودن این شایعه ها پلیس را هر لحظه به مظنونان اصلی نزدیک تر می کرد.
واعظی گفت: پس از بررسی چندین و چندباره مدارک جمع آوری شده و مرور ادله مطرح شده بوسیله کارآگاهان در نهایت فرزند 19 ساله مقتول به عنوان مظنون اصلی دستگیر شد.
وی اظهار داشت: متهم دستگیر شده علاوه بر اعتراف به قتل پدرش علت آن را اختلاف خانوادگی و بی توجهی مقتول به همسرش (مادر متهم ) عنوان کرد.
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: اسلحه کلاشینکف بکار رفته در این حادثه کشف و 3 نفر متهم دیگر که علاوه بر همکاری با مقتول سعی در ایجاد انحراف در مسیر پرونده داشتند نیز دستگیر شدند.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.