پیام مساعدی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: در جریان فعالیت سامانه بارشی در شب گذشته در شهرهای دیر، بوشهر و برازجان به ترتیب 22.5، 21.4 و 19 میلیمتر بارش ثبت شد.
وی بیان کرد: میزان بارش در شهرهای جم، عسلویه، دیلم، گناوه و خورموج به ترتیب 10.6، 6.6، 5.4، 3.2 و 2.5 میلیمتر گزارش شده است.
مساعدی یادآور شد: با پایان فعالیت سامانه بارشی و خروج آن از استان نفوذ زبانه های یک توده هوای پرفشار به جو استان سبب شده جو آرام و پایداری بر استان حاکم شود.
وی افزود: پیش بینی می شود در 48 ساعت آینده دمای هوا در نقاط مختلف استان به طور نسبی کاهش و در ساعت هایی از شب و صبح پدیده مه و در پی آن کاهش دید پدیده غالب باشد.
مساعدی اظهار داشت: همچنین با وزش بادهای ملایم شمالی که از امروز در سطح استان آغاز شده انتظار می رود به تدریج بر سرعت این جریان ها بویژه بر روی دریا و در سواحل جنوبی استان افزوده و دریا در این نواحی تا حدودی متلاطم شود.
وی گفت: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری و در ساعت هایی از شب و صبح همراه با پدیده مه، کاهش دید و در سواحل جنوبی گاهی همراه با وزش ملایم باد پیش بینی شده است.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود:در این مدت جهت وزش باد شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت هشت تا 30 کیلومتر در ساعت و در سواحل جنوبی تا 36 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.
مساعدی افزود: ارتفاع موج دریا در خلیج فارس 30 تا 90 سانتیمتر و از امشب در سواحل جنوبی بتدریج 60 تا 120 سانتیمتر پیش بینی می شود.
وی گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت 03:40، مد اول ساعت 09:44، جزر دوم 13:59 ومد دوم ساعت 20:34 خواهد بود.
7212/6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.