به گزارش ایرنا، حجت الاسلام یوسف جمالی در خطبه های نماز جمعه بوشهر افزود: جامعه ای زنده است که دانشجویان آن در عرصه های علمی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی فعال باشند.
وی بیان کرد: با توجه به توطئه های دشمن برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی، ترویج گفتمان انقلابی در دانشگاه ها و در سطح جامعه از ضرورت هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
امام جمعه موقت بوشهر اظهار داشت: امروز دشمن با استفاده از جریان های نفوذی در صدد تخریب اعتقادات دینی جوانان و مردم است در این شرایط حساس باید مراقب وارد شدن این جریان ها به دانشگاه ها باشیم.
وی یادآور شد: با بصیرت افزایی، تقویت اعتقادات دینی و مذهبی قشر جوان جامعه به خصوص دانشجویان
باید آنان را در مقابل توطئه های دشمن بیمه کرد.
جمالی با اشاره به اهمیت اردوهای جهادی اضافه کرد: اردوهای جهادی از مهمترین عواملی است که باعث ایجاد و تقویت ارتباط دانشجویان با جامعه پیرامونی می شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت حفظ حجاب در جامعه گفت: ترویج مساله حجاب در بین دانش آموزان از جمله مواردی است که باید مورد توجه دستگاه های متولی قرار گیرد.
جمالی با تقدیر از نیروی انتظامی و سایر دستگاه ها در مساله حفظ حجاب در جامعه بیان کرد: نباید چهره مذهبی و دینی استان با بی حجابی افراد اندکی مخدوش شود.
وی با اشاره به حادثه تروریسی چابهار گفت: انجام اینچنین عملیات های تروریستی در کشور به صورت هدفمند برای مخدوش کردن امنیت و آرامش حاکم بر جامعه از سوی استکبار جهانی طراحی و اجرا می شود.
امام جمعه موقت بوشهر اضافه کرد: از برگزار کنندگان کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی در استان بوشهر در روز 13 آذر روز روحانیت در استان تقدیر کرد.
6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.