به گزارش ایرنا، نویسنده مطرح کودک و نوجوان کشور روز سه شنبه در این کارگاه گفت: مطالعه کتاب‌ های غیر درسی در کنار کتب درسی باعث روشن ‌تر شدن ذهن و پیشرفت در یادگیری مطالب دانش آموزان و پرواز خیال آنها می ‌شود .
احمد اکبرپور افزود: فضای کتابخانه‌ های مدارس باید جذاب باشد چون استفاده از قفسه‌ ها و رنگ‌ های کودکانه و زیبا باعث جذب دانش آموزان به فضای کتاب خانه می‌ شود.
وی ادامه داد: روش مباحثه ای، پژوهش گروهی، مطالعه مستقل دانش آموزان را به کتابخانه و کاوش در دنیای اطرافش هدایت می کند و آنها را به کتاب خوانی و تحقیق سوق می دهد.
وی تصریح کرد: برگزاری مسابقات کتاب خوانی در مدراس و مبادله کتاب نقش مهمی در ترویج فرهنگ کتابخوانی بین دانش آموزان دارد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی نیز گفت: اعضای باشگاههای کتابخوانی با شیوه های علاقه مند کردن کودکان ونوجوانان با کتاب بیشتر آشنا شدند.
حمید زارعی افزود: این برنامه با استقبال خوب کودکان و نوجوانان و به ویژه اعضای باشگاه های کتاب خوانی خورموج مواجه شد و تاثیر خوبی در توسعه و ترویج مطالعه و کتابخوانی در کودکان در دراز مدت خواهد داشت.
وی یادآورشد: احمد اکبرپور با سبک و شیوه­ روایتی پست ­مدرنش در داستان‌ های کودک و نوجوانان خود، تحول عظیمی را در ادبیات کودک معاصر کشورمان ایجاد کرده است.
شهرستان دشتی با 86 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7206/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.