به گزارش ایرنا، عبدالله نادری روز سه شنبه درنشست بازآفرینی محلات هدف شهر خورموج افزود: با این اعتبار پارک محله ای و زمین چمن مصنوعی در محلات فرسوده شهر خورموج احداث خواهد شد.
وی یادآورشد: ساکنان و متقاضیان ساخت و خرید مسکن در بافت های فرسوده خورموج می توانند با مراجعه به بانک مسکن ازتسهیلات ارزان قیمت با سود 6 درصد و بازپرداخت 12 ساله استفاده کنند.
فرماندار دشتی اظهارداشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید براساس نیازمندی‌های این محلات برای احیای بافت های فرسوده درسطح شهر برنامه ریزی و اقدام کنند.
وی افزود: در این مدت کارهای خوبی در این نقاط صورت گرفته ولی باید تلاش شود هر چه زودتر این پروژه ها به سرانجام برسد تا مردم طعم شیرین خدمات انجام شده بهره ببرند.
نادری تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند حداقل 30 درصد اعتبارات خود را در این نقاط هزینه کنند و این اعتبارات باید در بودجه‌های خود ببینند.
نادری تصریح کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر خورموج باید نسبت به تخفیف ساخت و ساز در این محدوده اقدام و اطلاع رسانی لازم به شهروندان انجام دهند.
فرماندار دشتی اظهارداشت : شهرداری وسایر دستگاههای اجرایی باید در راستای زیباسازی شهر خورموج ساختمان‌های فرسوده و رها شده در بافت فرسوده را هر چه سریعتر تعیین تکلیف کنند.
شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی با 40 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7206/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.