به گزارش ایرنا، دبیر اجرایی این نمایشگاه درجمع خبرنگاران گفت: دستاوردهای دانشگاه های علمی کاربردی استان بوشهر در بخش های مختلف کشاورزی، صنایع دستی، صنعت، نفت، گاز و پتروشیمی در 12غرفه در این نمایشگاه به معرض دید گذاشته شده است.
الهه غریب زاده افزود: نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی به مدت 2 روز در نوبت های صبح و عصر در مرکز علمی کاربردی استانداری بوشهر واقع در خیابان شهید چمران پذیرای بازدید کنندگان است.
غریب زاده ادامه داد: کارگاه های آموزشی فرصت های کارآفرینی در بخش کشاورزی با تاکید بر گیاهان دارویی، فرصت های کارآفرینی در حوزه های شیلات و امور دام، آشنایی با تشکل های بخش خصوصی، ارتباط موثر و تربیت مدیر فروش حرفه ای در قالب چهارمین جشنواره اشتغال و توسعه کارآفرینی مراکز علمی کاربردی استان بوشهر گشایش یافته است.
غریب زاده اظهار داشت: کارگاه های هدف گذاری و تئوری اهداف، آشنایی با سازها، آواز ها و موسیقی ها، حامیان کارآفرینان، حقوق اساسی، نانو پزشکی هسته ای، مهارت های کارآفرینانه، کلینیک مشاوره استارتاپ و قرآن و عترت از دیگر کارگاه هایی است که امروز و فردا در مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری بوشهر محل برگزاری این نمایشگاه برپا می شود.
7212/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.