به گزارش ایرنا، قاسم فراهانی جمعه ‌شب پس از تساوی 2 بر 2 تیمش برابر پارس جنوبی جم در نشست پایان بازی در جمع خبرنگاران افزود: در طول هفته روی نقاط ضعف و قوت تیم پارس جنوبی جم بخوبی کار شد و همین امر باعث شد تا با شناخت کامل برابر آنها صف آرایی کنیم.
وی بیان کرد: در نیمه نخست مسابقه روی اشتباه های فردی گل خوردیم ولی با صحبت‌هایی که در بین دو نیمه با بازیکنان شد تیم صنعت روند مطلوب تری به خود گرفت.
فراهانی در ارتباط با بازیکن عراقی صنعت نفت گفت: جاسم کرار عصای دست تیم صنعت است که در نبود او بازیکنان جوان تیم عملکرد خوبی از خود بر جایی گذاشتند.
وی ادامه داد: این تیم نسبت به سال قبل خیلی خوب و روان بازی کند و با تداوم شرایط کنونی رفته رفته می تواند به روزهای اوج خود برگردد.
مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: امسال ۸۰ درصد تیم صنعت نفت آبادان عوض شده و بدون شک برای رسیدن به شرایط ایده آل نیاز به زمان داریم.
فراهانی در ارتباط با نحوه قضاوت داور این دیدار گفت: عملکرد بیژن حیدری داور این مسابقه مطلوب بود و قضاوتش مشکلی در جریان بازی ایجاد نکرد.
وی همچنین با تقدیر از هواداران پارس جنوبی جم اظهار داشت: تماشاگران جمی بسیار خوب بودند و در طول اقامت خود در این شهر جز خوبی چیزی از آنها ندیدم.
فراهانی در ارتباط با غیبت سرمربی صنعت نفت در نشست خبری پس از بازی گفت: پائولو سرجیو به دلیل گرفتگی صدا موفق به حضور در نشست خبری نشد.
با این تساوی پارس جنوبی جم 13 امتیازی شد و جایگاه هشتمی خود را در جدول حفظ کرد.
صنعت نفت آبادان نیز با 10 امتیاز در رتبه دهم جدول باقی ماند.
در هفته یازدهم بازی ها پارس جنوبی جم با سپیدرود رشت دیدار می کند و صنعت نفت آبادان نیز به مصاف فولاد می رود.
7212/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.