پیام مساعدی در گفت و گو با ایرنا افزود: همان طور که انتظار می رفت از اواخر وقت شب گذشته بر مقدار ابرها در قسمت های شمالی و مرکزی استان بوشهر افزوده و در این مناطق شاهد رگبارهای پراکنده، رعدو برق و گاهی وزش باد بودیم.
وی بیان کرد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد که این شرایط امروز ادامه خواهد داشت و طی روزهای شنبه و یکشنبه علاوه بر تشدید و تقویت ناپایداری های جوی، بارندگی به صورت رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش تندباد، احتمال گردوخاک و گاهی ریزش تگرگ در این استان ادامه می یابد.
مساعدی ادامه داد: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر نیمه ابری تا تمام ابری در برخی نقاط همراه با وزش باد، رگبار باران، رعد وبرق و تند باد لحظه ای پیش بینی شده است.
وی یادآور شد: در این مدت جهت وزش باد بطور غالب جنوب شرقی تا شمال شرقی در قسمت های شمالی و مرکزی استان با سرعت 10 تا 42 و از امشب در برخی ساعت ها تا بیش از 60 کیلومتر درساعت و در مناطق جنوبی استان با سرعت 10 تا 40 کیلومتر پیش بینی می شود.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در 24 ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی و مرکزی 60 تا 120 و از اواخر شب 90 تا 150 سانتی متر می رسد.
وی بیان کرد: ارتفاع موج در برخی ساعت ها به بیش از 240 سانتی متر و در سواحل جنوبی استان نیز 30 تا 90 و در برخی ساعت ها به بیش از 120 سانتی متر افزایش می یابد.
مساعدی گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا 04:03 بامداد، مد اول دریا 10:07، جزر دوم 15:22 و مد دوم 21:46 خواهد بود.
7212/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.