به گزارش ایرنا، سعید زرین‌ فر روز سه شنبه در نشست بررسی اشتغال پایدار روستایی و عشایری در شهرستان کنگان افزود: دولت با نگاه اینکه توسعه کشور، در گرو توسعه روستا و ایجاد زیرساخت‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی است همواره توجه ویژه‌ای به آمایش سرزمینی، عدالت منطقه‌ای و اجتماعی در روستاها دارد.
وی بیان کرد: در این ارتباط اهداف دور سوم سفرهای شهرستانی استاندار بوشهر توجه به حوزه اقتصادی و اشتغال روستاها است که باید مسئولان غیر از مسئولیت‌های ذاتی و وظیفه‌ای در توسعه زیرساخت‌های روستایی با مدیریت جهادی وارد میدان شوند.
زرین‌فر در ارتباط با اعتبارات طرح های روستایی یادآور شد: 1.5 میلیارد دلار برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی و عشایری مصوب و پرداخت شده و علاوه بر این اعتبار امسال یک میلیارد دلار دیگر با موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی از صندوق توسعه ملی برای اشتغال روستائیان و عشایر تصویب شده است.
وی گفت: در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی و اجرای طرح‌های اقتصادی به صورت مستمر پایش و رصد می‌شود و راهکارها و تسهیلات لازم برای تسریع در اجرای این طرح‌ها ارائه شده است.
زرین‌فر تاکید کرد: مهم‌ترین بخش حوزه اقتصادی، توجه به طرح‌های اشتغال‌زایی است که تحقق این مهم منوط به سرمایه‌گذاری، درآمدزایی و توسعه فضای کسب و کار است.
وی افزود: در عرصه اقتصاد مقاومتی علاوه بر مدیران باید کارشناسان نیز با روحیه جهادی وارد این حوزه شوند تا برنامه‌های تدوینی اشتغالزایی و اقتصادی محقق شود.
7212/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.