به گزارش ایرنا، مهرداد ستوده روز دوشنبه در بازدید از طرح های عمرانی شهرستان کنگان افزود: از هفته جاری نشست های کنترل پروژه‌های عمرانی استان بوشهر در استانداری و دستگاه‌های مرتبط برگزار می شود و پروژه‌های هدفگذاری شده برای افتتاح در دهه فجرچهلمین سال پیروزی انقلاب به صورت مستمر مورد بازدید کارشناسان حوزه معاونت عمرانی استانداری قرار می‌گیرند.
وی اضافه کرد: با ارزیابی دقیق و علمی مبتنی بر واقعیت، مدیران موفق دستگاه‌های عمرانی استان بوشهر در دهه فجر به مردم معرفی و مورد تقدیر مدیریت ارشد این استان قرار خواهند گرفت.
معاون امور عمرانی استاندار بوشهر همچنین با تاکید بر اهمیت گردشگری اظهار داشت: توسعه گردشگری از اولویت‌های اساسی در این استان بویژه در مناطق ساحلی است.
ستوده افزود: همه شهرها و روستاهای هدف گردشگری باید نسبت به معرفی جاذبه‌های گردشگری و ظرفیت‌ها موجود اهتمام جدی ورزند.
وی یادآور شد: به منظور تاثیرگذاری بیشتر باید از طریق رسانه ملی و سایر رسانه‌ها و فضای مجازی در این زمینه اقدام کنند تا مردم سایر نقاط کشور بخوبی با این ظرفیت‌ها آشنا شوند.
ستوده بیان کرد: در جنوب استان بوشهر علاوه بر ظرفیت‌های گردشگری دریایی، گردشگری صنعتی نیز وجود دارد که باید علاوه بر معرفی این ظرفیت، نسبت به جذب گردشگران داخلی و خارجی تلاش کرد.
ستوده تاکید کرد: در زمینه گردشگری دریایی و گردشگری صنعتی باید بستر را فراهم و مسیر را مشخص کنیم تا از این طریق زمینه دسترسی به هدف تسهیل شود.
7212/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.