به گزارش ایرنا، احمد لطفی روز دوشنبه در کارگروه فرهنگی کمیته امداد استان بوشهر افزود: این مددجویان 25 مهر ماه همزمان با فرارسیدن حماسه عظیم پیاده روی اربعین به کربلای معلی اعزام می شوند.
وی اظهار داشت: یکی از محوری‌ ترین برنامه‌های کمیته امداد برای رشد، تقویت ایمان و اعتقاد خانوارهای زیرپوشش تدوین و اجرای سلسله برنامه‌های فرهنگی، خاص مددجویان است.
لطفی بیان کرد: تلاش می شود در قالب طرح شوق زیارت نیازمندانی که تاکنون به اماکن زیارتی مشرف نشدند شناسایی و ساماندهی می‌ شوند تا با کمک خیران امکان سفر آنها به عتبات عالیات و اماکن زیارتی فراهم شود.
وی هزینه اعزام رفت و آمد این مددجویان را 6 میلیارد و 370 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: برای هر نفر سه میلیون و 750 هزار ریال در نظر گرفته شده یک میلیون و 750 هزار ریال آن از منابع کمیته امداد و 2میلیون ریال دیگر از منابع مردمی و خیران باید تامین شود.
لطفی، هدف از اجرای برنامه‌های فرهنگی و اعزام مددجویان به اماکن مقدس را تقویت باورهای دینی، صلابت ایمان، ترویج سبک زندگی اسلامی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی معنوی در بین خانواده‌های مددجو عنوان کرد.
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به ضرورت مشارکت مردم نیکوکار استان بوشهر در اعزام نیازمندان به اماکن زیارتی از نیکوکاران هم استانی خواست برای کمک به اعزام نیازمندانی که تاکنون به اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند، کمیته امداد را یاری رسانند.
وی یادآور شد: خیران و نیکوکاران می ‌توانند برای مشارکت در این طرح ملی مذهبی و حماسی، از طریق مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری، از طریق پرداخت به شماره حساب 0105753982009 و یا با شماره گیری کد آسان پرداخت #077*8877* کمک‌های خود را برای اعزام یکهزار و 700 مددجو به کربلای معلی اهدا کنند.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.