به گزارش ایرنا، محمدرحیم بهره‌ مند روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: سال گذشته 104 عنوان استاندارد ملی و یک عنوان استاندارد بین‌المللی در استان بوشهر تدوین شد و 154 استاندارد ملی نیز مورد بازنگری قرار گرفت.
وی بیان کرد: این عملکرد باعث شد تا بوشهر به عنوان چهارمین استان کشور در زمینه تدوین استانداردهای ملی و بین‌المللی شناخته و یکی از قطب‌های مهم استانداردسازی کشور تبدیل ‌شود.
بهره مند یادآور شد: اکنون حدود 50 آزمایشگاه همکار استاندارد در بیش از 230 زمینه آزمایشگاهی در استان بوشهر فعالیت دارند.
وی گفت: این آزمایشگاه‌ها و وجود شرکت‌های بازرسی فنی متعدد در استان بوشهر، سبب شده تا علاوه بر پیشرو بودن در زمینه استانداردسازی جایگاه‌های سی ‌ان ‌جی در کشور، تمامی پارک‌ها و شهرک‌های بازی بخش خصوصی این استان نیز گواهینامه استاندارد دریافت کنند.
بهره ‌مند با اشاره به بازرسی از بازار در استاندارد سازی محصولات اظهار داشت: در سال گذشته بیش از هشت هزار بازرسی و نمونه‌برداری از سطح بازار استان بوشهر به منظور نظارت بر کیفیت کالاهای تولید داخل عرضه شده در فروشگاه‌ها صورت گرفت.
بهره‌ مند، با تاکید بر توجه به استاندارد سازی تجهیزات پارکی در شهرها توسط شهرداری‌ها افزود: از شهرداری‌های استان بوشهر انتظار تعامل بیشتری در این زمینه داریم تا نسبت به بهبود وضعیت و استانداردسازی زمین‌های بازی و تجهیزات مستقر در پارک‌ها دقت نظر و توجه بیشتری داشته باشند.
وی افزود: استفاده‌کنندگان از این فضاها کودکان به عنوان آسیب‌پذیرترین اقشار جامعه هستند که با این شرایط انتظار است شهرداری ها همانند بخش خصوصی استان در استانداردسازی زمین و تجهیزات بازی کودکان تلاش کنند.
7212/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.