محمدرضا ابراهیم زاده روز یکشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: 10 ورزشکار و مربی از این استان به همراه کاروان تیم ملی نابینایان و کم بینایان کشور به رقابت های پاراآسیایی اندونزی اعزام شدند که در مجموع توانستند 3 مدال طلا، 2 نقره و 5 برنز کسب کردند و محمدابراهیم زاده مطلق مربی گلبال نیز با کسب عنوان قهرمانی تیم ملی صاحب مدال طلا شد.
وی اظهارداشت: در رشته دوومیدانی و دو 1500 و 400 متر عذرا مهدوی کیا از گناوه به ترتیب طلا و برنز، سیدعرفان حسینی لیراوی و عذرا مهدوی کیا از گناوه در پرتاب نیزه مدال برنز و امیر خسروانی از گناوه در پرش طول به مقام سوم و مدال برنز دست یافت.
رئیس هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان استان بوشهر گفت: در رشته شطرنج نیز در رده تیمی بانوان فریبا زنده بودی از بوشهر در بخش استاندارد و سریع صاحب 2مدال طلا و در انفرادی به نقره و برنز دست یافت و مجیدباقری از بوشهر مقام دوم تیمی و نقره را در بخش استاندارد این رشته کسب کرد.
وی یادآورشد: هفت تن از ورزشکاران اعزامی استان بوشهر از شهرستان گناوه بودند و محمد ابراهیم زاده مطلق و مهرداد بیابانی نیز از گناوه به ترتیب مربیگری تیم ملی گلبال و دوومیدانی را برعهده داشتند.
سومین دوره بازی های پاراآسیایی اندونزی در حالی به پایان رسید که کاروان ورزشی ایران با کسب 51 مدال طلا، 42 نقره و 43 برنز و ثبت رکوردی جدید در مدال آوری و یک پله صعود نسبت به دوره گذشته در جایگاه سوم ایستاد.
این بازی ها که از 14 مهر به میزبانی اندونزی و در شهر «جاکارتا» آغاز شده بود، کاروان چین همچون دوره های گذشته در صدر جدول توزیع مدال ها ایستاد و با کسب 172 طلا، 88 نقره و 59 برنز به عنوان نخست و کره جنوبی در رقابتی نزدیک با ایران و رسیدن به 53 طلا، 45 نقره و 47 برنز به مقام دوم رسید.
6164/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.