به گزارش ایرنا، احمد بهروزیان فرد روز یکشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: تلاش و جنگندگی ورزشکاران استان بوشهر در مسابقات پارا آسیایی ستودنی بود و به همین دلیل در آیینی مورد تجلیل قرار می گیرند.
وی بیان کرد: 13ورزشکار و مربی از استان بوشهر به مسابقات پاراآسیایی جاکارتا اعزام شدند که در پایان 11 مدال رنگارنگ ره آورد آنها برای کشور و استان بوشهر بود.
بهروزیان فرد یادآور شد: در این رقابت ها در بخش کم بینایان و نابینایان، عذرا مهدوی کیا در دو 1500 متر به یک نشان طلا، دو 400 متر و پرتاب نیزه به 2 نشان برنز دست یافت.
وی افزود: محمدرضا احمدی نیز در پرتاب وزنه نشان طلای مسابقات را به گردن آویخت.
بهروزیان فرد یادآور شد: سیدعرفان حسینی لیراوی در ماده پرتاب نیزه به نشان برنز رسید و در رشته گلبال نیز محمدرضا ابراهیم زاده مطلق مربی گناوه ای به همراه تیم ملی نشان طلای این مسابقات را کسب کردند.
وی اظهار داشت: فریبا زنده بودی در رشته شطرنج استاندارد و سرعت 2 مدال طلای تیمی، نقره و برنز انفرادی را به ارمغان آورد و در بخش مردان نیز مجید باقری در رشته شطرنج استاندارد در رده تیمی قهرمان و به مدال طلا دست یافت.
سومین دوره بازی های پاراآسیایی اندونزی در حالی به پایان رسید که کاروان ورزشی ایران با کسب 51 مدال طلا، 42 نقره و 43 برنز و ثبت رکوردی جدید در مدال آوری و یک پله صعود نسبت به دوره گذشته در جایگاه سوم ایستاد.
این بازی ها که از 14 مهر به میزبانی اندونزی و در شهر «جاکارتا» آغاز شده بود، کاروان چین همچون دوره های گذشته در صدر جدول توزیع مدال ها ایستاد و با کسب 172 طلا، 88 نقره و 59 برنز به عنوان نخست و کره جنوبی در رقابتی نزدیک با ایران و رسیدن به 53 طلا، 45 نقره و 47 برنز به مقام دوم رسید.
7212/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.