به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز دوشنبه در دیدار با فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی این شهرستان افزود: نیروی انتظامی در کشور مقتدر و امین مردم است و از کیان و ارزش های نظام و انقلاب در کنار دیگر نیروهای مسلح مجدانه حراست و پاسداری می کند.
وی اظهارداشت: امنیت کشور مدیون خون شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است که نیروی انتظامی در این مسیر نقش و سهم بسزایی داشته است.
رئیس شورای تامین گناوه گفت: این شهرستان به لحاظ موقعیت جغرافیایی و قابلیت خاص از جمله تجاری و بندری و گردشگرپذیری و وجود تاسیسات نفتی نیاز به امنیت بیشتر دارد که نیروی انتظامی دراین زمینه موفق عمل کرده و مسئولان استانی نیز باید توجه و نگاه خاصی داشته باشند.
پاک نژاد اظهارداشت: به منظور برقرای نظم و امنیت بیشتر و خدمات دهی به مردم یکی از نیازهای شهر گناوه کلانتری جدید است که در این ارتباط رایزنی و پیگیری های لازم از جمله جانمایی زمین انجام شده است.
فرماندارگناوه گفت: استقرار پلیس فتا در این شهرستان نیاز و در دست پیگیری است.
وی با ابراز رضایت از عملکرد نیروی انتظامی این شهرستان گفت: با تلاش فرماندهی و نیروهای این مجموعه در شهرستان امنیت خوبی برقرار و در زمینه کشف جرائم و سرقت ها عملکرد موفقی داشته است.
فرمانده انتظامی گناوه هم با ارایه گزارشی از عملکرد این مجموعه گفت: ماموریت و وظایف نیروی انتظامی باتوجه به گستره جغرافیایی کشور زیاد و وقت و زمان مشخصی ندارد.
سرهنگ حسین احمدی افزود: در این شهرستان ا تعامل خوبی که بین ادارات و مردم وجود دارد، امنیت نسبی برخوردار است.
وی گفت: در سال جاری 91 درصد سرقت ها منجر به کشف شده است.
فرمانده انتظامی گناوه گفت: برای برقراری امنیت جاده ها این نیرو مداوم در حال ماموریت است و اجازه نخواهد داد اختلالی در خدمات دهی به مردم صورت گیرد.
وی اضافه کرد: گشت های نیروی نیروی انتظامی درصورت مشاهده هرگونه مزاحمت برای تانکرهای سوخت رسان با قاطعیت برخورد خواهد کرد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.