به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز سه شنبه شب در نشست ستاد تنظیم بازار این شهرستان افزود: در این ارتباط دستگاهای اجرایی عضو ستاد تنظیم بازار و کمیسیون نظارت با در اختیار قرار دادن نیرو به عنوان بازرس با اداره صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی همکاری کنند.
وی اضافه کرد: از نیروهای مردمی برای بازرسی از بازار کمک گرفته شود که می تواند نتایج خوبی داشته باشد.
پاک نژاد بیان کرد: تعزیرات حکومتی و صنعت، معدن و تجارت عملکرد بازرسی های صورت گرفته در بازار را گزارش و به عموم مردم اطلاع رسانی کنند.
رئیس ستاد تنظیم بازار گناوه بر فعال شدن اصناف در بخش ها و روستاهای این شهرستان تاکید کرد و گفت: به دلیل نبود بازرس در روستاها از دهیاری ها برای نظارت بر قیمت ها کمک گرفته شود.
پاک نژاد اظهارداشت: تاکنون 157 انبار در سامانه انبارها و مراکز نگهداری کالا ثبت شده که با توجه به تعداد ثبت کلی در کشور این آمار قابل قبولی برای شهرستان است.
وی گفت: نظارت بر انبارها باید با کنترل و دقت و بدون ایجاد تنش در شهرستان انجام شود.
فرماندار گناوه ادامه داد: با توجه به بازرسی های انجام شده و گزارش های دریافتی، احتکار در این شهرستان صورت نگرفته است.
وی اظهار داشت: برای حل مشکل و برگرداندن آرامش به بازار این شهرستان نیاز است که اجناس بیشتری وارد مغازه ها شود.
پاک نژاد گفت: تشکیل هیات امنا در بازار ضرورت دارد و با وجود اینکه در جلسات قبلی تشکیل آن تصویب شد، اما تاکنون عملی نشده است.
وی اظهارداشت: امیدواریم در آبان ماه نمایشگاه کالای اساسی مورد نیاز مردم و صنایع دستی و گردشگری و بومی در این شهرستان دایر شود.
وی گفت: مشکلی در تامین مایحتاج و اقلام ضروری در شهرستان وجود ندارد و مردم نگران نباشند و بیش از نیاز اقلام موردنیاز خریداری نکنند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر دارای بیش از 5 هزار مغازه تجاری است.
6164/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.