رئیس هیات شطرنج استان بوشهر یکشنبه شب در گفت وگو با ایرنا گفت: مسابقات شطرنج شکست حصر آبادان با حضور 90 شطرنج باز در خانه شطرنج بوشهر برگزارشد.
سید ایمان بکا افزود: این دور از مسابقات با شرکت کنندگانی از تهران، کرمانشاه، شیراز، آباده، شهرضا، اصفهان، شهرکرد، یزد، اهواز، بهبهان، کنگان، دشتستان، دشتی، دیلم، گناوه، تنگستان، برخون ، دیر و بوشهر برگزار شد.
وی ادامه داد: هشتمین دوره مسابقات جام شکست حصر آبادان در 9 دور به روش سوئیسی و در محل خانه شطرنج استان بوشهر به میزبانی باشگاه شطرنج فرزین و با همکاری هیات شطرنج این استان به سرداوری فرزاد هاشمی برگزار شد.
بکا اظهارداشت: در پایان پوریا جمالی از شهرضا کسب 9پیروزی مقتدرانه عنوان اول مسابقات را به خود اختصاص داد.
وی ادامه داد: سینا متقی از اهواز و رسول وزیری نیز از باشگاه شطرنج فرزین بوشهر به ترتیب به عنوان های دوم و سوم دست پیدا کردند.
بکا افزود:عبداله قاسمی و بهرام شبانکاره از دشتستان نیز به عنوان های چهارم و پنجمی دست پیدا کردند.
رئیس هیات شطرنج استان بوشهر افزود: امید خلیفات از کنگان، محمد حسین رنجبر از دشتستان، سید کمال الدین مرتضوی از بهبهان نیز به رتبه های ششم تا هشتم دست یافتند.
بکا یادآورشد: نازنین و فرهنگ هاشمی از باشگاه فرزین بوشهر بعنوان بهترین بازیکن بانوان و بهترین پیشکسوت این دور از مسابقات لقب گرفتند.
وی گفت: در پایان جوایز و حکم بازیکنان در قالب کارتهای بانکی به مقام آوران اهدا و همچنین از کلیه داوران با لوح تقدیر و هدیه نقدی قدردانی شد.
بکا یادآورشد: دومین دوره مسابقه همبستگی جنوب از مورخه یکم تا سوم آذرماه در بندر بوشهر به میزبانی باشگاه شطرنج فرزین و با همکاری هیات شطرنج استان بوشهر بر گزار می شود.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.