به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز یکشنبه در جمع ورزشکاران استان بوشهر اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی جاکارتای اندونزی افزود: اعزام ورزشکاران این استان به مسابقات پاراآسیایی جاکارتای اندونزی بیانگر توانمندی این ورزشکاران است که به عنوان نماینده کشورمان در میدان های مختلف حماسه خلق می‌کنند.
وی بیان کرد: در این ارتباط جشن ورزشکاران بوشهری در هنگام بازگشت از مسابقات پاراآسیایی نیز با هدف تجلیل از آنها برگزار می شود.
گراوند گفت: باید برای برطرف کردن دغدغه‌های مالی ورزشکاران استان بوشهر اعزامی به مسابقات پاراآسیایی تلاش شود تا دغدغه‌ای جز دستیابی به قهرمانی نداشته باشند.
وی بیان کرد: حضور ورزشکاران در میدان‌های جهانی و آسیایی باعث افتخار ایران اسلامی و استان بوشهر است و با تلاش ورزشکاران پرچم پرافتخار ایران اسلامی در میدان‌های جهانی و آسیایی به اهتزاز درمی‌آید.
گراوند تاکید کرد: از مهمترین اولویت‌های ما توسعه ورزش و حمایت از ورزشکاران استان بوشهر است که نسبت به تحقق آن اهتمام ویژه ای داریم.
وی یادآور شد: ورزشکاران مستعدی در استان داریم که حمایت لازم باید از آنها انجام شود.
استاندار بوشهر با اشاره به کسب مقام‌های متعدد در مسابقات مختلف توسط نمایندگان استان بوشهر اظهار داشت: هر ساله شاهد افتخارآفرینی ورزشکاران این استان در میدان های ملی و مسابقات آسیایی و جهانی هستیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز با آرزوی موفقیت برای ورزشکاران در مسابقات آسیایی جاکارتا گفت: 13 ورزشکار ما در رشته های دو ومیدانی، شطرنج و گلبال کاروان ایران را همراهی می کنند.
احمد بهروزیان فر افزود: برای اولین بار چهار بانوی ورزشکار هم استانی در این رقابت ها حضور می یابند که از شانس بالای کسب مدال نیز برخوردارند.
7212/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.