به گزارش ایرنا، محمدباقر سعادت روز سه شنبه در نشست با مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر افزود: خدمات سازمان تامین اجتماعی برای جمعیت انبوه مهم و حیاتی است.
وی بیان کرد: از آنجا که خدمات این سازمان رابطه مستقیمی با رفاه و امنیت اجتماعی اقشار مختلف مردم دارد، خدمت در آن نسبت به بسیاری از دستگاه ها و سازمان های دیگر دقت و جدیت بیشتری را می طلبد.
سعادت افزود: با این وجود در سال های اخیر با تلاش های صورت گرفته توسط تامین اجتماعی استان بوشهر، شاهد شتاب بیشتری در توسعه کمی و کیفی خدمات این سازمان در این استان هستیم که همین امر موجب افزایش رضایتمندی ها از سازمان تامین اجتماعی در سراسر استان شده است.
وی با اشاره به احداث ساختمان ملکی شعبه شبانکاره در کوتاه ترین زمان ممکن یادآور شد: این مهم یک مطالبه ١٢ ساله مردمی بود که با تحقق آن، در سال گذشته، جمعیت تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی در حوزه شهرستان دشتستان، در دیدارهای خود بارها اظهار رضایت از این موضوع را اعلام داشتند.
سعادت ادامه داد: توسعه خدمات الکترونیک سازمان تامین اجتماعی و واگذاری بخشی از خدمات این سازمان به بخش خصوصی که در سال های گذشته شاهد آن بوده ایم، یکی دیگر از فعالیت های قابل تقدیر این سازمان در استان بوشهر است زیرا شلوغی شعب این سازمان را کاهش داده و موجب افزایش رضایتمندی ها شده است.
مدیرکل تامین جتماعی استان بوشهر گفت: هدف اصلی ما ارائه خدمات شایسته و مطلوب به مردم و مخاطبان سازمان است.
یونس خسروانی افزود: در اجرای ماموریت و اهداف سازمان، توسعه خدمات الکترونیک که موجب افزایش سرعت و کیفیت خدمات و افزایش سلامت اداری و کاهش هزینه های مردم می شود را با جدیت دنبال می کنیم.
وی ادامه داد: طی روزهای آتی طرح دیگری از خدمات الکترونیک سازمان با عنوان نام نویسی متمرکز کارگاه و پیمان نیز در استان بوشهر اجرایی می شود که گام مهم دیگری در راستای خدمت شایسته به جامعه کارفرمایی و مخاطبان سازمان است.
مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر با اشاره به واگذاری بخشی از خدمات سازمان به بخش خصوصی، تاکید کرد: این امر بر مردم داری و نگاه ویژه سازمان به رضایتمندی مخاطبان خود دلالت دارد.
7212/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.