شما نیز می توانید سوژه ها، اخبار، مطالبات، تصاویر و پیام های خود را از طریق پست الکترونیکی News@jamaran.ir و در شبکه های اجتماعی فیس بوک، تلگرام، اینستاگرام و توئیتر برای ما ارسال کنید.

یکی از مخاطبان جماران با ارسال این عکس ها( #سخن_مخاطبان ) نوشت:

امشب 26 فروردین 1402، به همراه جمعی از مهمانان خود که از شهر مقدس قم به تهران آمده بودند تصمیم گرفته بودیم به نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برویم. پیش از این در خبرها دیده بودم که تاریخ نمایشگاه سی ام را از 12 تا 26 فروردین ماه اعلام کرده بودند. با مترو خود را به ایستگاه مصلی رساندیم.  در حالی که به محض رسیدن به ایستگاه مصلی، و در حال پیاده شدن از مترو پیامک بازدید کننده محترم به تلفن همراهمان ارسال شد. (بازدید کننده محترم سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم سلام، ضمن خوشامدگویی، برای دریافت نقشه راهنمای بخشهای مختلف نمایشگاه، به لینک زیر مراجعه کنید: Www.30thquran.exb360.com) و با خوشحالی روی لینک آن زده و به صدای ملکوتی پخش شده گوش سپردیم و از پله های ایستگاه بالا رفتیم اما در عین ناباوری با درب بسته مصلی و جمعیت حیران مواجه شدیم.

IMG_20230415_224237_833

متولیان نمایشگاه قرآن، برای مخاطبان احترام قائل باشید!! نمایشگاهی که طبق اعلام متولیانش در اسفند ماه سال گذشته و حتی همین چند روز پیش قرار بود تا ۲۶ فروردین ادامه داشته باشد، چرا به یکباره در 25 فروردین تعطیل شده است؟ آیا نمایشگاهی که یکی از متولیان آن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، نباید برای مخاطبان و مردم ارزش قائل باشد؟! 

نمایشگاه قرآن

بعد از مراجعه و بازگشت از نمایشگاه خاتمه یافته قرآن کریم و کمی جستجو در سایت های خبری، متوجه شدم در ساعات پایانی روز 5 شنبه 24 فروردین ماه و در شب احیای بیست و سوم ماه مبارک رمضان با اعلام شورای برنامه‌ریزی سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، جمعه 25 فروردین‌ماه (روز قدس) آخرین روز فعالیت نمایشگاه اعلام شده بود. این درحالی است که عملا اعلام این خبر آن هم در ساعات پایانی روز 5 شنبه که تمامی اشخاص در مراسم های شب پرفیض و برکت قدر بودند و نیز در حالی که امسال روز جهانی قدس هم در روز بعد از احیا قرار داشت؛ ضعف شدید اطلاع رسانی و برنامه ریزی متولیان این نمایشگاه را نشان می دهد.

Untitled-3

«جماران» آمادگی دارد تا نظرات مسئولان را در این مورد منعکس کند.

 

شما نیز می توانید سوژه ها، اخبار، مطالبات، تصاویر و پیام های خود را از طریق پست الکترونیکی News@jamaran.ir و در شبکه های اجتماعی فیس بوک، تلگرام، اینستاگرام و توئیتر برای ما ارسال کنید.

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
7 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.