مرکز مدیریت حوزه های علمیه بیانیه ای در خصوص مسائل پیش آمده پس از تجمع طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم با موضوع مطالبه عدالت اقتصادی منتشر کرد.

به گزارش جماران؛ مرکز مدیریت حوزه های علمیه با صدور بیانیه ای بر ضرورت صیانت از کیان حوزه های علمیه و حرکت در مسیر ترسیم شده از سوی زعمای عالیقدر حوزه تاکید کرد.

دراین بیانیه آمده است: مدیریت حوزه، ضمن استقبال از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و مراجع عظام تقلید (دامت برکاتهم) و بیانیه اخیر مراجع عظام بویژه مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی، بر ضرورت صیانت از کیان حوزه های علمیه و حرکت در مسیر ترسیم شده از سوی زعمای عالیقدر حوزه و شورای عالی و رعایت اصول و آداب و ارزش های متعالی حوزه تأکید می ورزد.

بیانیه حاکیست: در شرایط حساس فعلی کشور با تأسی به مراجع عظام و علمای بزرگوار حوزه ها(دامت برکاتهم)، ضمن تأکید بر مطالبات معظم لهم، طلاب و فضلای محترم و مردم شریف و جوانان عزیز را به رعایت رهنمود های رهبری معظم و مراجع عظام(مدظلهم) و توجه به شرایط کشور و حفظ وحدت و انسجام و رعایت حرمت ها و جایگاه نهاد ها و مسئولان محترم و گفت و گوی منطقی، فرا می خواند، و پیگیری رهنمود های زعمای حوزه و صیانت از کیان حوزه های علمیه را وظیفه خود دانسته، بدان اهتمام خواهد ورزید و به تلاش های خود در این زمینه، ادامه خواهد داد.

تجمع طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم با موضوع مطالبه عدالت اقتصادی، پنجشنبه هفته گذشته با شعار «روحانیت هم درد و همراه مردم» در مدرسه فیضیه برگزار شد که وجود پلاکاردهایی با مضامین تهدید مسئولان، واکنش هایی به همراه داشت. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.