نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: مشتاقم پیرامون طیف گسترده از مسائل گفت و گو کنیم که مهمترین آنها پیشگیری از نفوذ ایران در منطقه و اطمینان از عدم دستیابی آن ها به تسلیحات هسته ای است.

به گزارش جماران؛ مشاور امنیت ملی ترامپ برای دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی و گفت و گو پیرامون ایران وارد فلسطین اشغالی شد.

«جان بولتون» مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا وارد فلسطین اشغالی شده و با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار کرد.

براساس اعلام دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی، نتانیاهو در آغاز این دیدار بولتون را دوست خود و رژیم صهیونیستی خطاب کرده و گفت: حضور شما در اینجا بعد از تصمیم های خطیر رئیس جمهوری ترامپ برای انتقال سفارت (آمریکا در تل آویو) به قدس و خروج از توافق وحشتناک هسته ای ایران با اهمیت است.

نتانیاهو افزود: مشتاقم پیرامون طیف گسترده از مسائل گفت و گو کنیم که مهمترین آنها پیشگیری از نفوذ ایران در منطقه و اطمینان از عدم دستیابی آن ها به تسلیحات هسته ای است.

بولتون که از نیروهای افراطی جنگ طلب در دولت ترامپ است مدعی شد که ما چالش های بزرگی مقابل اسرائیل، آمریکا و همه جهان داریم؛ برنامه تسلیحات هسته ای ایران و برنامه موشک بالستیک در ابتدای این فهرست است.

ترامپ رئیس جمهوری آمریکا 15 آذرماه سال گذشته در یک سخنرانی تصمیم جنجالی خود مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را اعلام و دستور انتقال سفارت آمریکا در فلسطین اشغالی به قدس صادر کرد که در اردیبهشت سال جاری اجرا شد.

ترامپ همچنین در 18 اردیبهشت اعلام کرد که آمریکا از توافق هسته ای با ایران موسوم به برجام خارج شد و تحریم های رفع شده را باز می گرداند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.