شبکه تلویزیونی 'سی ان ان' تصاویر ویدیویی آخرین لحظات کودکان یمنی داخل اتوبوس که در حمله هوایی عربستان سعودی کشته شدند را منتشرکرد و گفت: اتوبوس حامل کودکان یمنی درحمله هوایی ائتلاف عربستان کشته شدند، ائتلافی که از سوی آمریکا حمایت می شود.

به گزارش جماران، سی ان ان در نخستین بخش خبری امروز خود گزارش داد: این شبکه خبری تصاویر ویدیویی از یک تراژدی به دست آورده، تصاویری که مربوط به آخرین ساعات زندگی کودکان یمنی در اتوبوسی است که در حمله هوایی ائتلاف عربستان هدف قرار گرفت، این ائتلاف از سوی آمریکا حمایت می شود،تصاویر ناراحت کننده است.
سی ان ان در ادامه، گزارش داد: این تصاویر توسط گوشی همراه 'اسامه زید الحمران' از هم کلاسی های این دانش آموزان از داخل اتوبوس گرفته شده بود به دست آمده است، کودکی که جسد وی ساعاتی بعد در میان لاشه همان اتوبوس پیدا شد.
این رسانه تصویری آمریکایی افزود: کودکان پس از پایان دوماه کلاس درس، مدت ها بود که انتظار این لحظه را می کشیدند و مشاهده می شود که چگونه به شادی می پردازند، آنها سپس بر مزار کشته شدگان حوثی ها ادای احترام کرده و زمانی بعد در اتوبوس مورد هدف حمله هوایی عربستان قرار می گیرند.
سی ان ان آن گاه تصاویر دلخراش برخی از کودکان بازمانده از این حادثه خونبار را نشان داد.
این رسانه خبری آمریکایی در ادامه گفت: عربستان مدعی شد که یک پرتاب گر موشک را هدف قرار داده و آن را حمله ای مشروع خواند، 'جیمز متیس' وزیر دفاع آمریکا نیز در واکنش به این حادثه گفت که سه ژنرال سه ستاره ارتش آمریکا را برای تحقیق این موضوع به ریاض فرستاده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.