در سه نهاد وزات اقتصاد، بانک مرکزی و سازمان مدیریت نیازمند تغییر افراد و رویکردها هستیم. البته مشاور اقتصادی رئیس جمهور نیز نیازمند تغییر است.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: « باید کسانی به میدان آیند که رویکرد آن ها اقتصاد انقلابی زمان جنگ باشد. اقتصاد مقاومتی. ما به اقتصادی نیاز داریم که بتواند مسائل را مدیریت کرده و ما  را از این برهه حاضر به سلامت خارج است».
 
به گزارش جماران ، حجت الاسلام والمسلمین مصباحی مقدم ضمن استقبال از توجه رئیس جمهور به موضوع ترمیم کابینه، افزود: « من معتقد هستم که این تغییر فضای تازه ای را در افکار عمومی به وجود می آورد و اعتماد عمومی را برمی انگیزد».
 
وی که با نامه نیوز سخن می گفت، تاکید کرد: « افراد با تجربه ای در کشور داریم که می توانند در شرایط بحران مسائل را مدیریت کنند. البته اکنون در شرایط چندان بحرانی قرار نداریم اما در عین حال نیازمند کسانی هستیم که بتوانند  چنین شرایطی را مدیریت کنند. »
 
مصباحی مقدم در پاسخ به این پرسش که منظور شما از افراد باتجربه و توانمند دقیقا چه کسانی هستند، گفت: « اگر لازم بدانند از ما استعلام می کنند و ما نیز به دولت مشورت می دهیم». 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

کلمات کلیدی مصباحی مقدم
  • کدخبر: 968558
  • منبع: نامه نیوز
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.