این انبار که در شهرک 'عقرب' در حومه جنوبی حماه کشف شده ، شامل سلاح مخصوص تک تیراندازی، چندین گلوله راکت و خمپاره و آر پی جی بوده است.

به گزارش جماران؛ ارتش سوریه در ادامه پاکسازی مناطق آزاده شده تحت اشغال تروریست ها در استان حماه واقع در مرکز این کشور ، یک انبار سلاح و مهمات ساخت رژیم صهیونیستی کشف و ضبط کرده است.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، این انبار که در شهرک 'عقرب' در حومه جنوبی حماه کشف شده ، شامل سلاح مخصوص تک تیراندازی، چندین گلوله راکت و خمپاره و آر پی جی بوده است.

شهرحماه مرکز استانی با همین نام در مرکز سوریه و پس از دمشق، حلب و حمص چهارمین شهر بزرگ این کشور است. این شهر در فاصله210 کیلومتری پایتخت سوریه قراردارد.

این اقدام دولت دمشق خط بطلانی بر اظهارات مقام های رژیم صهیونیستی مبنی بر عدم مداخله تل آویو در امور داخلی دمشق به شمار می رود.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اشغالگر قدس 21 تیرماه گذشته مدعی شده بود: با اسد هیچ مشکلی نداشته‌ایم (چرا که) طی 40 سال حتی یک گلوله در بلندی‌های جولان شلیک نشده است.

اظهارات این مقام ها در شرایطی است که رژیم صهیونیستی در سالیان گذشته و همزمان با آزادسازی ده ‌ها روستا و شهرک سوریه، علاوه بر تجهیز تروریست ها به انواع سلاح و مهمات، حملات متعددی در حمایت از تروریست‌ها به نقاط مختلف این کشور داشته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.