نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به درخواست بیش از ۱۰۰ نماینده برای بررسی با اولویت لایحه حمایت از حقوق کودک و نوجوان، اظهار کرد: احتمالا درخواست اصل ۸۵ شدن این لایحه (بررسی در کمیسیون به نیابت از صحن علنی) در مجلس رای نمی‌آورد.

به گزارش جماران؛ نایب رییس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با اشاره به درخواست جمعی از نمایندگان برای بررسی لایحه حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان در کمیسیون قضایی به جای صحن علنی، گفت که اکثریت نمایندگان خواستار بررسی این لایحه در صحن علنی هستند.

سیده فاطمه ذوالقدر اظهار کرد: هفته گذشته فرصت طرح لایحه حمایت از حقوق کودک و نوجوان فراهم نشد و احتمالا بعد از تعطیلات دو هفته‌ای مجلس درخواست اصل ۸۵ شدن این لایحه که از سوی ۱۵ نماینده مطرح شده به رای گذاشته می‌شود.

وی افزود: این نمایندگان خواستار این هستند که لایحه مربوطه در کمیسیون قضایی به صورت فوری بررسی شود و به شکل قانون موقت در بیاید تا در طی چند سال اجرا و ایرادات آن مرتفع شود اما اکثر نمایندگان موافق این موضوع نیستند و می‌خواهند این لایحه در صحن علنی مجلس بررسی شود.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به درخواست بیش از ۱۰۰ نماینده برای بررسی با اولویت لایحه حمایت از حقوق کودک و نوجوان، اظهار کرد: احتمالا درخواست اصل ۸۵ شدن این لایحه (بررسی در کمیسیون به نیابت از صحن علنی) در مجلس رای نمی‌آورد چرا که نمایندگان نظرشان این است که این لایحه در صحن علنی بررسی شود و همان جا پیشنهادات مطرح شود و این لایحه به صورت قانون در بیاید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.