معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون ، کارو رفاه اجتماعی گفت: نقش های مدیریتی و کارآفرینی زنان در آینده نزدیک پر رنگ تر می شود .

به گزارش جماران، به نقل از مرکز روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی ابراهیم صادقی فر امروز در نخستین نشست از سلسله نشست های تخصصی با محوریت زنان کار آفرین با عنوان شناسایی موانع فرهنگی کسب و کار و کارآفرینی زنان در حوزه صنایع دستی، گردشگری و میراث فرهنگی که در قالب کارگاه آموزشی یک روزه برگزارشد ابعاد مختلف کارآفرینی زنان و موانع موجود را بررسی و تشریح کرد . 

وی افزود: این نشست شروع بسیار مناسبی برای پرداختن به موانع کسب و کار و کارآفرینی زنان به شمارمی رود . 

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون ، کارورفاه اجتماعی  تصریح کرد : درگردهمایی امروز که با حضور و مشارکت انجمن زنان کارآفرین برگزار شده است می توان به نتایج کاربردی  درحوزه کارآفرینی درحوزه زنان دست پیدا کرد . 

صادقی فر اشاره کرد : شرکایی که در این گردهمایی حضوردارند می توانند به  سیاست گذاری های درست در راستای ترویج فرهنگ کارآفرینی زنان در کشور کمک کنند . 

وی گفت: و شرایط کنونی موقعیتی را پدید آورده است که  می توان از دل تهدیدها به فرصت ها دست پیدا کرد .

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون ، کارورفاه اجتماعی  یاد آورشد : نقش نظام آموزشی در کارآفرینی را بسیار موثر توصیف کرد و افزود : جامعه صنعتی نیازمند نیروی کار ماهر است و با تقویت نظام آموزشی کارآفرینی رونق می گیرد . 

گفتنی است این نشست تخصصی با تلاش دفتر امور فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزارشد . 

بی نظیر جلالی ، مدیرکل دفترامور فرهنگی وزارت تعاون ، کارورفاه اجتماعی نیزدراین گردهمایی  گفت : ما در راستای وظایف و ماموریت های محوله مبنی بر ارتقاء فرهنگ کار آفرینی،  برای  شناسایی، احصاء و بررسی موانع و چالش های فرهنگی کارآفرینی و دستیابی به راهکار های رفع موانع موجود با مشارکت انجمن زنان کارآفرین فعالیت های گفت و گو محور خود را آغاز کرده ایم . 

 گفتنی است مدیران و کارشناسان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و جمعی از  اساتید دانشگاه دراین گردهمایی یک روزه حضور داشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.