موافقت پارلمان آلمان با این قرارداد نظامی به عنوان یک راهکار موقت تا آماده شدن پهپادهای اروپایی برای خدمت در ارتش آلمان و دیگر کشورهای اروپا در سال 2025 اتخاذ شده است.

به گزارش جماران؛ پارلمان آلمان با قرار داد اجاره پهپاد از رژیم صهیونیستی به مدت 9 سال موافقت کرد؛ قراردادی که ارزش آن 1.18 میلیارد دلار اعلام شده و صهیونیست‌ها را بسیار خوشحال کرده است.

به نقل از اسکای نیوز، موافقت پارلمان آلمان با این قرارداد نظامی به عنوان یک راهکار موقت تا آماده شدن پهپادهای اروپایی برای خدمت در ارتش آلمان و دیگر کشورهای اروپا در سال 2025 اتخاذ شده است.

بینامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که از این توافق بسیار خرسند است اعلام کرد: یک توافق بسیار بزرگ امضا کردیم، این توافق آثار بسیار مثبتی بر صنایع نظامی اسرائیل و اقتصاد ما دارد، همچنین باعث می‌شود که همکاری‌های امنیتی ما با آلمان مستحکم‌تر شود.

این توافق سال گذشته با مخالفت حزب دموکرات آلمان که شریک ائتلاف حاکم این کشور است مواجه شد. این حزب معتقد است که از این پهپادها می‌شود در آینده به عنوان پرنده‌هایی مسلح به موشک استفاده کرد. آلمان هم‌اکنون نمونه‌های دیگری از این پهپاد اسرائیلی در اختیار ندارد که تفاوت آن با پهپاد کنونی عدم قابلیت مسلح کردن آن به سلاح است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.