آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه مسئولان باید برای توسعه و اجرای عدالت، زینبی عمل کنند،افزود: مسئولیت فردی و شخصی را ازجمله مسئولیت‌های مدیریتی و خود سازی اولین مسئولیت انسان بر روی زمین است که بر سه اصل حقایق ،اخلاق و تقوا استوار است.

به گزارش جماران؛ آیت الله نوری همدانی تاکید کرد: مسئولان خدمت به مردم را هدف اصلی کارهای خود قرار دهند.

آیت‌الله حسین نوری همدانی شامگاه امروز در جلسه شورای اداری مازندران با تاکید بر رعایت عدالت در جامعه اظهار داشت: مسئولان باید با اجرای عدالت در جامعه و رعایت حقوق دیگران با چهره گشاده با مردم برخورد کنند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید برای توسعه و اجرای عدالت، زینبی عمل کنند، افزود: مسئولیت فردی و شخصی را ازجمله مسئولیت‌های مدیریتی و خود سازی اولین مسئولیت انسان بر روی زمین است که بر سه اصل حقایق ،اخلاق و تقوا استوار است.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه انقلاب اسلامی رعایت عدالت است و مسئولیت های اسلامی را با عدالت در میان مردم عملیاتی کنیم، گفت: خداوند وسایل هدایت فراوانی فراهم کرده تا انسان‌ها در راستای صراط المستقیم گام بردارند.

وی با تأکید براینکه با خودسازی می‌توانیم اثرگذاری مثبت در جامعه داشته باشیم، اعتماد و ایمان را برای خودسازی امری مهم برشمرد و افزود: اخلاق، روحیات و ملکات، عمل و تقوا برای امر خودسازی بسیار حائز اهمیت است.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به اینکه تحول فرهنگی ، سیاسی ، اقتصادی روحی و جسمی در انقلاب به وجود آمده است ادامه داد: منظور انقلاب اسلامی این نبود که عده ای بروند و برخی ها بیایند ، بلکه باید زیر ساخت ها عوض شوند.

وی با تاکید بر خود سازی مسئولان افزود: سئولان خدمت به مردم را هدف اصلی فعالیت های خود قرار دهند بطوریکه 750 آیه از قرآن مجید مربوط به خداشناسی است و کلاس اول دین هم شناخت خداوند است .

آیت الله نوری همدانی خدمت به مردم را از شاخصه های اجتماعی عنوان کرد و گفت: هر انسانی وظیفه دارد خود را بر اساس آموزه‌های دینی تربیت کند.

این مرجع تقلید شیعیان عدالت، امنیت و فراوانی نعمت را از شاخصه های اجتماعی بیان کرد و مسئولین را بر رعایت این سه اصل توصیه کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.