سخنگوی دولت و معاون رئیس جمهوری گفت: آماده متفاوت شدن شرایط کشور پس از خروج دولت آمریکا از برجام هستیم.

به گزارش جماران، محمدباقر نوبخت روز چهارشنبه در مراسم بزرگداشت مقام معلم در انزلی اظهار کرد: تا 22 اردیبهشت ماه، به احتمال قوی آمریکا از برجام خارج می شود و ما باید منتظر متفاوت شدن اوضاع کشور باشیم.
وی ادامه داد: آماده متفاوت شدن فضا هستیم و تدابیر و بودجه های لازم را برای روزهای متفاوت با امروز، آماده کرده ایم.
معاون رئیس جمهوری تصریح کرد: محاصره اقتصادی، همچنان وجود دارد و وظیفه ما این است که آن را بشکنیم و تصمیماتی که از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون تحت عنوان برجام اتخاذ شد و همه مردم ایران در آن سهم دارند را تا آخرین روز، با مستندات دفاع می کنم.
نوبخت خاطرنشان کرد: انتظار دارم که جمع فرهیخته فرهنگیان نیز یک بار دیگر سیاست های اتخاذ شده در دولت تدبیر و امید درخصوص برجام ، رفع تحریم ها و نیز برطرف شدن موانع اقتصادی کشور را مستدل و با شاخص های مورد نظر رصد کرده و در این خصوص قلم بزنند.
وی در بخش دیگری از سخنانش، به تقارن روز معلم با نیمه شعبان اشاره و بیان کرد: انتظار دارم فرهنگیان در ارتباط با مفهوم فلسفی انتظار با چهار کلید واژه نبوت، امامت، خاتمیت و مهدویت که برگرفته از اندیشه های استاد مطهری است، قلم بزنند و آمادگی داریم که به نحو شایسته و گسترده، تعدادی از این مقالات را تکثیر و منتشر کنیم.
نوبخت با یادآوری اینکه خود او یک معلم بوده و فرهنگیان و معلمان رشت از او برای ورود به مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده مردم حمایت کردند، گفت: از اداره کل آموزش و پرورش گیلان نیز می خواهم از هفته معلم تا آغاز هفته دولت، نگاشته های فرهنگیان را چه نقادانه و چه مویدانه، جمع آوری کنند.
معاون رئیس جمهوری اضافه کرد: دولت برای تکریم مادی و معنوی معلمان، از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد کرد و همواره رفع دغدغه های این قشر فرهنگی و سختکوش از دغدغه های دولت تدبیر و امید بوده است.
نوبخت در خاتمه سخنانش گفت: در صورت ارائه طرح های واقع بینانه متناسب با توانمندی ها برای فرهنگیان از هیچ کوششی فروگذار نمی کنیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.