جانشین ستاد مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمدگفت:تاکنون بیست و یک جسد تحویل خانواده های جانباختگان داده ایم و بقیه اجساد هم به صورت بافت های متفرقه هستند.

به گزارش جماران، عزیز فیلی  با اشاره به توقف عملیات جستجو در پی بارش های اخیر در روز های گذشته گفت:  روز گذشته یک تیم پانزده نفره به ارتفاعات دنا فرستادیم و امروز نیز ده نفر دیگر به آنان ملحق، که جمعا 25 نفر خواهند شد و شب را در ارتفاعات سپری می کنند تا بتوانند فعالیت خود را از سر بگیرند.
 
جانشین ستاد مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمدافزود: ما تاکنون بیست و یک جسد تحویل خانواده های جانباختگان داده ایم و بقیه اجساد هم به صورت بافت های متفرقه هستند.
 
وی با بیان اینکه نزدیک به 50 درصد از بقیه اجساد هم قطعاتی در سردخانه وجود دارند و منتظریم که در این جست و جو ها مابقی پیکرها کشف و به خانواده های انان نیز تحویل داده شود.
 
فیلی عنوان کرد:شرایط اب و هوایی امسال در فصل بهار شرایط خوبی نبود و در چند روز  آینده هم قطعا بارش هایی را خواهیم داشت و ما نمیدانیم که این بارش ها چه موقع تمام خواهد شدکه زمان مشخصی برای اتمام جستجو ها اعلام کنیم.
 
وی گفت: ما خودمان امیدواریم که این عملیات جست و جو زودتر به پایان برسد تا از دغدغه و ناراحتی خانواده های جانباختگان و مردم استان نیز بکاهیم.
 
گفتنی است هواپیمای ای تی آر تهران یاسوج 29 بهمن ماه سال گذشته با 66 سرنشین و خدمه در ارتفاعات دناسقوط کرد و تمام سرنشینان آن جان باختند که تاکنون عملیات جستجوی اجساد جانباختگان به پایان نرسیده است. 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 912373
  • منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.