تاکنون دولت و بانک مرکزی منابعی را تخصیص داده‌اند تا سقفی از سپرده سپرده‌گذاران را تأمین کنند اما با هماهنگی 3 قوه می‌توان با شناسایی اموال و تأمین آن هماهنگی‌هایی انجام داد تا مشکل سپرده‌گذاران رفع شود.

به گزارش جماران؛ وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: رفع مشکل سپرده‌گذاران موسسات مالی و اعتباری موضوعی فراقوه‌ای است که در همین راستا کمیسیونی از ۳ قوه برای رفع مشکل این موسسات تشکیل شده است.

مسعود کرباسیان، با اشاره به نشست  امروز کمیسیون اقتصادی درباره سوال از رئیس جمهور درباره موسسات مالی و اعتباری گفت: نمایندگان مجلس سوالی از رئیس جمهور مطرح کرده اند که بررسی آن توسط رئیس مجلس بر عهده کمیسیون اقتصادی قرار داده شده است لذا این نشست امروز بررسی شد و نمایندگان سوال کننده در این نشست مسائلی را بیان کردند که نمایندگان رئیس جمهور نیز در مقام پاسخگویی مواردی را در پاسخ به آن عنوان کردند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه رفع مشکلات موسسات مالی و اعتباری موضوعی فراقوه‌ای است، افزود: به همین دلیل کمیسیون تشکیل شده و به صورت هفتگی تشکیل جلسه می‌دهد که نمایندگانی از هر 3 قوه مجریه، قضائیه و مقننه در این کمیسیون حضور دارند و هر سه قوه آن را اداره می‌کنند.

این عضو کابینه دولت دوازدهم تصریح کرد: تاکنون دولت و بانک مرکزی منابعی را تخصیص داده‌اند تا سقفی از سپرده سپرده‌گذاران را تأمین کنند اما با هماهنگی 3 قوه می‌توان با شناسایی اموال و تأمین آن هماهنگی‌هایی انجام داد تا مشکل سپرده‌گذاران رفع شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 864336
  • منبع: خانه ملت
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.