دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهبی اسلامی اظهار داشت: در رابطه با اغتشاشات و فتنه واضح است که این امر دخالت وقیحانه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا و برخی کشورهای عربی است.

 

رئیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت و دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در تماس تلفنی در رابطه با اعتراضات اخیر ایران بحث و تبادل‌نظر کردند.

به گزارش جماران، به نقل از پایگاه خبری انصار، آیت‌الله محسن اراکی، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهبی اسلامی در گفت‌وگوی تلفنی با شیخ ماهر حمود، رئیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت گفت: اوضاع داخلی ایران بسیار بهتر از چیزی است که رسانه‌ها اعلام می‌کنند و برخی از خواسته‌های به حق مردم برآورده و تامین خواهد شد.

وی افزود: اما در رابطه با اغتشاشات و فتنه واضح است که این امر دخالت وقیحانه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا و برخی کشورهای عربی است.

از سوی دیگر، شیخ ماهر حمود، رئیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت ضمن محکوم کردن هرگونه شورش و اغتشاش گفت: موضع رسمی جمهوری اسلامی ایران مسالمت‌آمیز است زیرا اجازه اعتراض را می‌دهد اما شورش را رد می‌کند.

وی افزود: واضح است که دلیل هجوم غربی‌ها به ایران موضع جمهوری اسلامی ایران در رابطه با مساله فلسطین و مقاومت است و تمام کشورهای شرافتمند باید همراه با ایران و علیه توطئه آمریکایی- اسرائیلی- باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.