سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه اعتراض حق شهروندان است، تصریح کرد: اعتراض با اغتشاش فرق دارد.

به گزارش جماران، محمد باقر نوبخت در نشست خبری هفتگی خود اعلام کرد :از نظر دولت، براساس حقوق شهروندی اعتراض حق شهروندان است و آنها می‌توانند در چارچوب ضوابط قانونی اعتراض خود را داشته باشند و صدا و پیام خود را به مسولان برسانند، اما اعتراض با اغتشاش فرق دارد.

وی با تاکید بر اینکه برخورد با اغتشاش گران باید در چارچوب قانون باشد، افزود: قانون اساسی مرز اعتراض و اغتشاش را مشخص کرده است.

سخنگوی دولت همچنین خاطرنشان کرد:اگر امروز رئیس جمهور از حوادث اخیر غمگین است، رییس جمهور آمریکا و نخست وزیر اسرائیل خوشحال هستند و خوشحالی خود را کتمان نمی کنند .

وی ادامه داد: جای‌ آن نیست بگوییم چه کسانی این اقدامات را شروع کردند، در درون خانواده مشکلاتی پی‌ آمده است که باید آن را حل کنیم، چون اختلاف ها موجب خوشحالی دشمن می شود.

سخنگوی دولت بلا تاکید بر اینکه دولت به مشکلات مردم توجه دارد و برای حل مشکلات برنامه ریزی و اقدام کرده است،افزود: نباید اختلافات را تشدید کنیم نباید جز به وحدت به چیز دیگری فکر کنیم.

نوبخت خاطرنشان کرد: مشکلات وجود دارد و باید دنبال حل این مشکلات باشیم، دولت خود را موظف به ایجاد رفاه برای مردم می‌داند.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.