عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نشانه هایی وجود دارد که این تجمعات در واقع ادامه همان فتنه 88 است اما بستر کار اعتراض به گرانی است.

 

به گزارش جماران؛ عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به تجمعات روز پنج شنبه و جمعه در مشهد و با بیان اینکه این تجمعات ادامه همان اغتشاشات فتنه سال 88 است، افزود: در تجمعات اخیر مشهد چند اغتشاشگر با کلت و سلاح گرم دستگیر شدند که اهداف شوم و روشهای تخریبی را مد نظر داشتند.

جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تجمعات اخیر مشهد و دیگر شهرها پشت پرده دارد و دست هایی در حال هدایت آن است، افزود: نشانه هایی وجود دارد که این تجمعات در واقع ادامه همان فتنه 88 است اما بستر کار اعتراض به گرانی است.

وی افزود: در سال 88 به دلیل انتخابات یک فضا، جو و شور خاصی در کشور وجود داشت که دشمنان این فضا را بدست گرفتند و آنرا به سمت تخریب، حمله به نظام و آرمانهای انقلاب هدایت کردند. در حال حاضر هم یک الهتابی در جامعه وجود دارد و دشمن در حال مهندسی کردن آن است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه مشکلاتی در کشور وجود دارد که قابل حل است، افزود: اعتراض به گرانی بهانه است اما اصل نظام نشانه است.

کریمی قدوسی با اشاره به نقش افراد و کسانی که این موج ها را ایجاد می کنند، تصریح کرد: دشمنان نظام و ضد انقلاب ها در فضای مجازی در حال بهره برداری و سوء استفاده از این تجمعات هستند و حتی شعارهایی که داده می شود، توسط آنها ساخته و پرداخته می شود.

وی با اشاره به کشته سازیها در سال 88 از سوی دشمنان نظام گفت: بر اساس اطلاعاتی که ما داریم سرویس های جاسوسی از جمله سیا و سازمان جاسوسی انگلیس برای هدایت این تجمعات فعال شدند.

نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به شکست داعش در منطقه و جمع شدن بساط آنها، دشمنان در حال انتقام گیری هستند و افرادی را اجیر کردند که تفکر داعشی دارند و می خواهند در لابلای تجمعات مردمی اهداف خاصی را دنبال کنند.

کریمی قدوسی بر ضرورت برخورد با این جریانات تاکید کرد و گفت: در این زمینه دستگاه های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی نباید تعلل کنند.

وی با اشاره به برخی نظرات مبنی بر اینکه تجمعات در مشهد توسط اصولگرایان و با هدف چوب لای چرخ دولت راه اندازی شده، گفت: این نظرات یک نوع فرافکنی است و موضوعی بود که به نقل از آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور مطرح شد. ظاهرا وی از بازداشت برادر خود ناراحت و نگران است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به جوسازی های صورت گرفته در فضای مجازی و مسئولیت دولت در این زمینه گفت: دولت باید پاسخگو باشد که چرا این شبکه های اجتماعی را گسترش می دهد و کنترلی بر آنها ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.