عضو هیئت رییسه فراکسیون مستقلین ولایی گفت: پس از انتخابات همه سعی کردند که دولت آقای روحانی را تخریب کنند اما اتفاقی که افتاد نظام تخریب شد نه دولت آقای روحانی، لذا امیدوارم آقایانی که می خواهند از صبح تا شب مردم را نسبت به دولت روحانی بدبین کنند متوجه اوضاع باشند.

به گزارش جماران؛ عضو هیئت رییسه فراکسیون مستقلین ولایی مجلس، گفت: افرادی که فقط می گویند مردم را نسبت به دولت بدبین کنیم متوجه باشند که مرم فرقی بین دولت، حاکمیت و نظام قائل نیستند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره به  اعتراضات و راهپیمایی های روز گذشته در شهر مشهد، گفت: ما همه سوار بر یک قایق هستیم و هرکسی این قایق را سوراخ کند همه با هم غرق می شویم، لذا امیدوارم تمام افرادی که فقط می گویند دولت را هدف بگیریم و مردم را نسبت به دولت بدبین کنیم متوجه باشند که مردم فرقی بین دولت، حاکمیت و نظام قائل نیستند و زمانی که بدبین شوند نسبت به همه بدبین می شوند  و کسی سعی نکند که این کشتی را سوراخ کند.

عضو هیئت رییسه فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی، افزود: باید سعی شود ضمن اینکه صدای مردم را شنیده می شود، نسبت به حل مشکلات آنها اهتمام ورزیده شود،چراکه اگر همه با هم وفاق داشتیم و همدل و ید واحده بودیم می توانستیم مشکلات مردم را کاهش دهیم.

وی با اشاره به بیاناتی از مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "همه یکی هستید و تفکیک از یکدیگر نیستیم"، ادامه داد: پس از انتخابات همه سعی کردند که دولت آقای روحانی را تخریب کنند اما اتفاقی که افتاد نظام تخریب شد نه دولت آقای روحانی، لذا امیدوارم آقایانی که می خواهند از صبح تا شب مردم را نسبت به دولت روحانی بدبین کنند متوجه اوضاع باشند.

تندروها دست از لجاجت بردارند

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: امیدوارم که آقایان این حوادث را دیده و سرعقل آمده باشند و تندروها دست از لجاجت بردارند و همه برای کمک به سازندگی، اصلاح نظام امور، رفع فقر و رفاه عمومی تلاش کنند و چوب لای چرخ دولت نگذارند.

 وی با بیان اینکه دولت ها چه دولت آقای هاشمی، خاتمی، احمدی نژاد و روحانی جزیی از نظام هستند، افزود: دولت را باید یکپارچه دید چراکه ما جزایر مستقل از یکدیگر نیستیم و همه باید زیر چتر رهبری در جهت رفع حل مشکل مردم اقدام کنند و از تخریب یکدیگر اجتناب کنند چراکه تخریب قوه مقننه، قوه مجریه و قوه قضاییه تخریب نظام است.

برخوردهای تهاجمی و خشن جواب نمی دهد

جعفرزاده با تاکید بر اینکه حوادث و اتفاقات تلخ یکی دو روز گذشته و شعارهایی که داده شده نشان می دهد که همه باید یکی شویم، چراکه همه جمهوری اسلامی اسلامی هستیم، ادامه داد: مردم حرف دارند و باید صدای آنها شنیده شود و برخوردهای تهاجمی و خشن جواب نمی دهد، چراکه هیچ کس حاضر نیست که کوچکترین خدشه ای به نظام جمهوری اسلامی وارد شود و به دوران گذشته بازگردد اما مشکلاتی و اشکلاتی که وجود داشته باید رفع شود.

وی اظهار داشت: برخی تفکراتی که در چند سال گذشته حاکم بر کشور بوده مبنیی براینکه هر حرفی را حرف ضدانقلابی تصور کرده و مارک ضدانقلابی زدن اشتباه است و باید بدانیم کسانی که برای این نظام هزینه پرداخت کرده انند، اگر حرفی می زنند از سر دلسوزی بوده است.

همه برگردیم و زیر چتر ولایت قرار گیریم

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه ما درباره اشتباهات دولت آقای احمدی نژاد گفتیم اما کسی گوش نداد و اکنون همه به تمام آن چیزهایی که گفته شد ی بردند که درست بوده است، افزود:درباره تمام اتفاقات سال 88 نیز مطالبی را عنوان کریدم که کسسی گوش نداد، لذا باید تمام این مسائل در کشور یک بار برای همیشه رفع شود و همه برگردیم و زیر چتر ولایت قرار گیریم و نظام را حفظ کنیم چراکه هیچ چیز مهمتر از نظام نیست.

 عضو هیئت رییسه فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه همه قوا مشکل دارند و مشکلات باید در فضای تعاملی و به دور از ایحاد تنش، دور از کشاندن به بطن جامعه و رسانه ای کردن رفع شود، تصریح کرد:مشکلات متعلق به مسئولان است و رفاره برای مردم، لذا  مسئولان نباید مشکلات را به کف خیابان بکشانند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 825319
  • منبع: خانه ملت
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.