حجت الاسلام و المسلمین منتظری با تاکید بر اینکه قائل بر تعطیلی فضای مجازی نیستیم، ادامه داد: دولت باید زیرساخت‌ها را در اختیار جوانان قرار دهد و با سپردن فضای مجازی به جوانان متعهد هم از این فناوری استفاده کرد و هم در امنیت این فضا تلاش کرد.

 

به گزارش جماران؛ دادستان کل کشور، فضای مجازی را بلایی برای جامعه امروز دانست و گفت: باید فضای مجازی متناسب با نظام جمهوری اسلامی مدیریت شود.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری در مراسم تودیع و معارفه دادستان ویژه روحانیت حوزه قضایی گیلان و قزوین که در سالن همایش امام خمینی(ره) دادگستری گیلان برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام اربعین سرو و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و همچنین واقعه 13 آبان، اظهار کرد: 13 آبان هر سال یادآور سه رخداد مهم در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

وی دادسرای ویژه روحانیت را یادگاری با ارزش از سوی بنیانگذار انقلاب اسلامی دانست و گفت: هم اکنون نیز دادسرای ویژه روحانیت مورد حمایت‌های داعیانه مقام معظم رهبری است.

دادستان کل کشور، با بیان اینکه دادسرای ویژه روحانیت در جهت دفاع از جامعه روحانیون نیست، بلکه در جهت صیانت از جامعه روحانیت شکل گرفته و فعالیت دارد، افزود: در نخستین ماده از آیین نامه دادسرای ویژه روحانیت نیز این موضوع تصریح شده است.

منتظری، با بیان اینکه متاسفانه بخشی از جامعه در غفلت بسر می‌برند، اضافه کرد: برخی از کج‌اندیشان بیان می‌کنند که دادگاه ویژه روحانیت در تلاش است تا بر مسائل و مشکلات روحانیت پرده بپوشاند، در حالی چنین چیزی وجود ندارد زیرا همه ما باید روزی در مقابل خدا پاسخگو باشیم.

وی با اشاره به جایگاه رفیع علما در مکتب تشییع و دین اسلام، افزود: علما شیعیان مرزبانان مراکزی هستند که محل نفوذ شیاطین است .

دادستان کل کشور، با بیان اینکه دشمن از طریق اتاق فکر، زیرکانه بدنبال تغییر در اندیشه جوانان کشور ماست، گفت: پایداری ملت ایران در طول گذشت 38 سال از عمر انقلاب اسلامی مانعی برای پیاده سازی دسیسه های دشمنان شده است، لذا دشمن بیشترین هزینه را علیه ایران سرمایه گذاری کرده است .

حجت‌الاسلام منتظری، رهبری داعیانه مقام معظم رهبری را از دیگر علل ناکامی دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری با دقت کامل در تعیین خطوط و تبیین سیاست‌های نظام، دسیسه‌های دشمن را نقش برآب می‌کنند .

وی با اشاره به این سخن وزیر امور خارجه آمریکا در هند که «می‌خواهیم از صداهای مدرن داخل ایران حمایت کنیم تا مردم ایران، کنترل حکومت را دوباره بدست گیرند و هدف ما مبارزه با رژیم انقلابی است نه مردم ایران»، گفت: سیاست‌های دشمنان کوردل مشخص است، لذا باید مراقب باشیم و علما در صف مقدم مقابله و شناسایی توطئه‌های دشمنان قرار دارند .

دادستان کل کشور، روحانیت را مرزبانان اعتقادات مردم عنوان کرد و گفت: دشمن از طریق پروژه نفوذ بدنبال تغییر در اعتقادات و افکار جوانان این مرز و بوم است .

حجت‌الاسلام منتظری، عرفان‌های کاذب را یکی از ابزارهای دشمنان در راستای تغییر اعتقادات، بیان کرد و افزود: دشمن از طریق ترویج عرفان‌های کاذب بدنبال خارج کردن جوانان از صحنه دین و اسلام است.

وی فضای مجازی را بلایی برای جامعه امروز دانست و گفت: باید فضای مجازی متناسب با نظام جمهوری اسلامی مدیریت شود .

دادستان کل کشور، با تاکید بر اینکه قائل بر تعطیلی فضای مجازی نیستیم، ادامه داد: دولت باید زیرساخت‌ها را در اختیار جوانان قرار دهد و با سپردن فضای مجازی به جوانان متعهد هم از این فناوری استفاده کرد و هم در امنیت این فضا تلاش کرد.

در پایان این مراسم حجت‌الاسلام‌ نصرت‌آبادی به‌عنوان دادستان ویژه روحانیت حوزه قضایی گیلان و قزوین انتصاب و از زحمات حجت‌الاسلام زمانی تقدیر شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.